Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › För er som vill lära sig litta!
-
För er som vill lära sig litta!
Publicerad av skanepaul på 16 juli, 2006 vid 15:52Mark Shinn som vägleder, jävla trevlig kille förresten…
aka_kalle svarade 18 år, 9 månader sedan 13 Medlemmar · 22 Svar -
22 Svar
-
Nu kickade den igång! Hoppas man kan få hem hela, jag lovar seeda.
-
på tal om mark shinn kan undra vad han kör för kite just nu….
-
Mattijas wrote:7GB och 9 pers som har det
nån gång ger det sig kanskeMen som vanligt så slackar det ordentligt när man närmar sig 99 %! :smirk:
-
Det var 3 seedare imorse så det ska nog gå vägen. Ludde: Han körde flexifoil när jag snackade med honom i egypten, deras sle eller bow eller va fan det nu är, Aaron var också där och körde fusion, hyffast duktig den killen är förresten.
-
Hur går det, får ni ner filmen?
Annars känner jag någon som snart (iaf ganska snart, 2v) ska tillbaka till Linköping där han har bättre uppkoppling än där han är just nu och säkerligen kan lägga upp en ftp där hela filmen ligger…:grin: -
han har införskaffat i ett par stycken rippehr för waveriding iofs inte så mycket sån i egypten men han kör dem flitigt på hawaii
-
Fan va gött!
Jag har den hemma nu, seedar för fullt! Ligger på dryga 100Kb/s.
-
men hur spelar man filmen??? vilket program ska man använda och vilken av filerna ska man öppna??
-
perperper wrote:men hur spelar man filmen??? vilket program ska man använda och vilken av filerna ska man öppna??
Är en DVD film… Bränn den som DVD film eller använd DVD shrink eller liknande för att komprimera den till en vanlig 4.7GB DVD…
-
perperper wrote:men hur spelar man filmen??? vilket program ska man använda och vilken av filerna ska man öppna??
det e en dvd film… -
jag har inte laddat ner den men ofta kan du spela en DVD film med hjälp av Deamon tools. Så slipper du bränna ut den.
edit. givetvis spelar man inte upp i deamon tools, utan bara öppnar filen,,, ja du fattar när du gör det
Logga in för att svara.