Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › För vind fattiga dagar
-
För vind fattiga dagar
Publicerad av rambo_johnson på 15 april, 2004 vid 19:29http://www.spudtech.com -Fetaste doningarna man kan få tag på..DELUXE
walle svarade 21 år, 6 månader sedan 6 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
What in the name of god is that?!
Verkar juh hel galet, lilla luftgeväret eller….Undrar om det är licens för den
-
Ja ska bestälal en jevel , går som avlopsrör..ingen fara ,skjuter en golfboll 400m…
-
jag läste på hans hemsida för typ ett år sen att han hade skjutit potatis genom en 2tums plywoodskiva med en av hans überspuds
-
ja sköt en gulfabull rätt igenom en dörr som den inte vore där lagom SAFE…
-
OHH HELL YEAH!

Fungerar även bra då det vankas fågelskådare i närheten eller då hemmaspotet blir för crowded
-
För fan Rambo – kolla killen på bilden. Vad är det för liga du spelar i? Han är ju inte SWAT team direkt. Ryck upp dig.
-
haha, ser du inte att vi har samma frilla… Han är numera en Eh teamshooter…
-
Anonym
Gäst16 april, 2004 vid 08:17I USA har dom ju pheta spudgun-tävlingar… en del har typ som kanoner monterade på lastbilar som skjuter pumpor flera hundra meter…. vart är världen på väg?
Tackar vet jag att skjuta kossor med katapult, det är grejer det 🙂
-
den laddas med 10 bars tryckluft..galna grejer… mindre lättare modelelr går på hårspray.rätt fett tryck där me dock..
-
Jag provade en sån där men med grövre rör och apelsiner…
300m lätt!
-
Svar till:
vad laddar ni med, hårspray eller?
[/ QUOTE ]
Man laddar upp en vecka i förväg med dieten enbart ärtsoppa och arsle het chili con carne

Anyway….I want one hahaha
-
tycker att det ser ut som ett juste projektarbete. Sätta det på takräcket så ska man nog kunna röja väg till surfet sen
-
…vi får ordna SM i potatiskanon under Kristihimmel på Öland

Jag ska bygga mig en och ta med!
Logga in för att svara.