Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing förflyttnig utan körkort

• förflyttnig utan körkort

Publicerad av anonym-anvandare på 16 augusti, 2002 vid 11:49

någon som har en ide om hur man på 16 år utan körkort kan förflytta sig själv plus utrustning till olika spots om man bor i eskilstuna o pluggar, har faktiskt prövat bussen ett par gånger men den känns både dyr och extremt krånglig antar att det inte finns några andra sätt men tänkte i alla fall kolla… kan man kanske ha släp på hojen vild chansning?

surfs up duds

anonym-anvandare svarade 23 år, 2 månader sedan 3 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • wisco

Medlem
    16 augusti, 2002 vid 11:58

Vet inte hur långt du har men jag brukar laste grejorna på en gammal golfvagn och cykla ner till stranden. allt med hjul på går att använda som cykelkärra, och den stackars golfvagnen får ju tjäna ett bätre syfte nu än vad den gjorde på golfbanan åt mina päron..

• anonym-anvandare

Medlem
    16 augusti, 2002 vid 12:16

Eller skaffa en skön tjej som är äldre och har körkort. Då kan ju hon skjutsa dig till vattnet.

• vargen1212

Medlem
    16 augusti, 2002 vid 12:24

Moped?En gammal hederlig bonnkärra till EPA-traktor?Lätt mc med vagn?Häst och vagn?

• anonym-anvandare

Medlem
    16 augusti, 2002 vid 15:23

Jag körde moppe med släp, inga problem. Fick tillochmed lasset godkänt av en passerande polis-patrull. Dubbla brädor, master och fyra segel plus väskor åt mig och polarn. Vad gör man inte för att få lite vatten under fötterna… Dakota rules!! /D

• anonym-anvandare

Medlem
    16 augusti, 2002 vid 16:27

Nån som har provat surfprylar på epa?

• anonym-anvandare

Medlem
    19 augusti, 2002 vid 13:14

tackar för de mkt välkomna tipsen, moppe har dock ej råd me så d får la bli hojen lr buden… som faktiskt fyller 18 om en månad att man inte tänkt på d, nu gäller det att hålla tassarna i styr…

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing förflyttnig utan körkort

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.