Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen Förklara VW-världen för mig ?

• Förklara VW-världen för mig ?

Publicerad av romo på 6 juni, 2007 vid 13:08

Funderar på att byta min Dodge-buss mot något nyare och spanar då på t.ex VW-modellerna.

Kan någon ge mig lite info eller länkar så jag kan se skillnaderna mellen dessa 4 modeller.

Caravelle, transporter,multivan och shuttle.

Först trodde jag att t.ex transporter var en ”renodlad” lätt lastbil med flak eller skåp men hittar sedan dom på nätet med stolar och inrdening lik förbannat. Finns t.o.m nya transporter ”kombi” med helglasade sidor som då ser ut som caravellen och multivanen och shuttlen.

Är det några dramatiska skillnader på dom eller ska jag bara välja en som ser bra ut ?

Jag kommer ju mest köra den med 2 stolar fram och kanske någon enklare mobil inredning och säng men vill samtidigt ha möjlighet till 5-8 platser.

Varför gör dom såhär :confused2:

fastforward svarade 18 år, 5 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • fastforward

Medlem
    6 juni, 2007 vid 16:04

Finns massor av trådar om detta redan, sök lite.

Kortfattat skulle man kunna säga att multivan har mest påkostad inredning, utrustning mm, sedan caravelle och till sist transporter.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen Förklara VW-världen för mig ?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.