- 
		Förlängaren på max???Tja, jag undrar om det är någon som kör med sin förlängare på max, dvs 11cm i masten för min del. Jag har aldrig vågat testa detta i rädsla för att masten skall spricka. Vad säger ni?   
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Förlängaren på max???
Tja, jag undrar om det är någon som kör med sin förlängare på max, dvs 11cm i masten för min del. Jag har aldrig vågat testa detta i rädsla för att masten skall spricka. Vad säger ni?  

jag tror jag har kört min 45:a på 42,5 nån gång och det var inga problem. dubbla diametern säjer man väl att insticket minst bör vara.
Kör min North pin lock 45 på max till mitt 6.2 utan problem (vilket är rekommenderat), det SKA ju räcka med den biten som är över på förlängaren!
har min 45á på max i en ”billig” arrows mast utan problem… som tidigare inlägg, ”det ska ju räcka”
Logga in för att svara.

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser

Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Förlängaren på max???
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.