Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Förlåt att jag kraschade på dig, vindsurfare. …

• Förlåt att jag kraschade på dig, vindsurfare. …

Publicerad av anonym-anvandare på 19 september, 2003 vid 17:17

Hmm jo det var jag som kraschade linorna rätt i en vindsurfare idag i Habo-ljung. Låg en jäkla missbedömning bakom, trodde att jag lämnat den snubben bakom mig och inte en aning om att hoppet skulle bli så högt .. hmm o framförallt att draken skulle loopa o fara rätt ner i vattnet var ju inte riktigt meningen, hmm jo jag vet .. nada kontroll smirk.gif

Fick mig en liten tankeställare, får ta det lite lugnare smile.gif, Hur som helst gick ju allt bra, inga personskador, dock verkade han väldigt förvånad …

rambo_johnson svarade 22 år, 1 månad sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • rambo_johnson

Medlem
    19 september, 2003 vid 22:59

Vi har snälla vindsurfare i Habo dom flesta har faktiskt gått över till kite till skillnad från Böghagapark där vindsurfarna slår ihjäl en om man ens nuddar deras fina vatten..

• anonym-anvandare

Medlem
    19 september, 2003 vid 23:34

Men du, lillrambo… Väx upp och sluta skriv sån skit…
    Det funkar alldeles utmärkt att kajta vid Hagapark, det
    vet alla som varit där. Om man inte kommer dit med DIN
    attityd förstås.
    chill…

• gugge

Medlem
    20 september, 2003 vid 01:38

Rambo maste ha attityd, vad ar Rambo annars? Nalle Puh?

• rambo_johnson

Medlem
    20 september, 2003 vid 11:52

aja klart e man fäg så är man väl tillåten att kita med vindsurfarna i BÖGhagapark också ha det så jävla kul.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications