Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Förlorad bräda Getskär/stenungsund 24/6

• Förlorad bräda Getskär/stenungsund 24/6

Publicerad av filip81 på 24 juni, 2012 vid 14:53

Tappade min bräda och den försvann i det grumliga vattnet, letade som fan men den var borta.
    Den kan ha drivit mot Stenungsund då vindriktningen var åt det hållet.
    Om du hittar en bräda i dessa trakter så hör av dig till mig så ska jag identifiera den.

/Filip

filip81 svarade 13 år, 4 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • pelle-surf

Medlem
    24 juni, 2012 vid 16:16

Vad trist att du blev av med brädan Filip, hoppas verkligen att du får tillbaka den. Jag har oxå letat efter min bräda några gånger och även hjälpt andra att leta bräda, och det är inte kul när man tappar den. Jag försökte uppskatta var min borde hamna, genom att jag gissade att vågorna påverkar avdriften ca 30-40% och vinden resten, men det visade sig bli felgissat, för vågorna påverkade nästan inget, utan brädan låg alltid rakt ner i vindriktningen.
    Jag har en bit vattenfast tejp med telefonnummer på brädan nu, för att öka chansen att återfå den om jag tappar den igen. Lycka till

• filip81

Medlem
    24 juni, 2012 vid 16:59

Jepp, får nog fixa nåt sånt på nästa bräda. Känns som chansen att hitta min är relativt liten.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications