Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Formula VM, Thailand – 3. dag

• Formula VM, Thailand – 3. dag

Publicerad av dieter-mr-kefir på 5 december, 2000 vid 14:50

Formula VM, Thailand – 3. dag
    05-12-2000
    Danskerne begynder at rykke med helt frem, men det var Mucho der stjal billedet af en anden aarsag. Star175 og Gaastra Nitro2 er stryre alt hernede.
    Her paa tredje dagen var der saa lavet nye grupper. Det vil sige at Jesper, Mucho og Jeg var i gruppe 1, mens Brian, Bjoern og Tue var i gruppe 2.
    Jesper var helt med fremme i vores gruppe i begge sejladser. I den foerste kom vi begge godt op til foerste maerke paa en henholdsvis 4. og 8. plads efter et overdrevet psyko langt opkryds. Men baade Jesper og jeg faldt tilbage saa vi henholdsvis maate noejes med en 5. og en 14. plads. Phil McGain vandt foran Jamie Lever, som ellers foerte efter gaarsdagens sejladser.
    Mucho var dog dagens sejeste. For at vaere helt aerlig troede jeg ikke at han ville gennemfoere en eneste sejlads i dag da han igaar havde faaet saa store vabler i haenderne at han ikke en gang kunne holde paa sin tissemand naar han skulle pisse?!?!!?. Men den raa Mucho gennemfoerte sgu den foerste sejlads, sindsygt raat – desvaerre havde han saa bare faaet vabler et andet sted som gjorde det umuligt at sejle mere den dag. Anden sejlads for vores gruppe koerte Jesper igen med klatten og kom ind paa en 3. plads men jeg tro jeg blev ca 14ner. Her byttede Phil og Jamie plads – de var saa taet hele tiden. Jeg behoever vel ikke sige at de alle sejlede Star175 og Nitro2 sejl, det udstyr rykker helt vildt hernede.
    I gruppe 2s foerste sejlads vandt Polakken Voitcek (jeg staver det vidt paa en ny maade hver gang!!!) med sine gamle Neil Pryde sejl men en Englaenderen Ross Williams (star/Ga) blev 2’er. Vores egen Brian blev vidst 3er eller 4er. Det er lidt svaert at sige da resultat listerne foerst kommer op den naeste dag. I gruppe 2 sejlads vandt Voitcek igen men med Brian Roegild ind paa en anden plads – fedt. Bjoern Rune har svaert ved at faa tingene til at glide (2 x ca 15)men det har mange af Neil Pryde sejlerne det vidst – Jeg slog sgu baade Neil Pryde sejler Steve Allen og Jimmy Diaz i en af sejladserne idag og det er altsaa hot shots, ikke just hverdags kost for mig 🙂
    Efter dagens sejladser deler Englaenderen Jamie Lever og den Polske maskine Voitjek foerste pladsen med hver 3 foerste pladser ud af 4 mulige. World Cup vinder Kevin Prithard maate blive i sengen idag da det ”loeb ud af begge ender”, men han sneg sig dog til anden sejlads men jeg tror ikke han gennemfoerte.
    Vi har altsaa nu sejlet 4 sejladser og der skal laves nye grupper igen i morgen inden vi efter 6 sejlads bliver delt ind i silver og gold group som man saa sejler i de resterende 9 sejladser. Noej der bliver kamp til stregen i goldgroup. Alt kan ske, Phil McGain, Jamie Lever og Voitjek ligger bedst til guldet pt, men ogsaa Jesper Vesterstroem og Brian Roegild at stadig med i kampen. Endelig er der den mulighed at vinden tager til saaledes at de ikke kan styre deres forpulede stor monster braet som er 1 meter bredt – det kan simpelthen ikke vaere muligt at styre det hvis det kommer til at blaese igennem og vi er jo kun har jo 70% igen, saa…..
    Jeg proever at faa nogle resultat lister til i morgen indtil dag…
    Hygge,
    Lars DEN-6
    http://www.windsurferen.dk

anonym-anvandare svarade 24 år, 5 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    5 december, 2000 vid 22:10

Hmmm, konstigt att Woijtek kör på sina gammla Pryde segel.

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Formula VM, Thailand – 3. dag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.