-
Formula VM Thailand – 5 dag
Formula VM Thailand – 5 dag
07-12-2000
Tre sejladser i kassen i dag i goldfield. Brian stadig i fin fom ude på banen, trods lidt tyndskid. Jesper sejlede ogsaa lækkert derude i dag.
Saa strammer det an, det tynde oel er siget fra tilbage er toppen af poppen. Foerste sejlads, alle var mega spændte ude på startlinien, så selvfølgelig kom der en general tilbage kaldelse dvs tyvstart. Forfra, jeg selv klokker i det og kan ikke ramme fodstroppen, så jeg jokker lige ned på min flap så den falder havlt af, FLOT. I vandet og hive den helt af, væk var feltet – mærkeligt nok lavede brættet ikke noget videre spin out.
Nå, men danskerne klarede sig generalt dårligt i den foerste sejlads, det var så tæt så det fatter man slet ikke, specielt ved topmærket blev der godt crowded. Wotjek vandt foran McGain og hollænder Ben van der Steen. Wotjke og McGain kæmpede så tæt at Australieren styrtede hen over målfartøjets ankersnor og tabte sin føreposition. Han lagde dog protest og fik dog redress og dermed delt de tog førstepladsen.
I anden sejlads kørte Brian totalt med klatten. Han var ellers kun 3 på første mærke men får sejlet sig op ved en perfekt læns hvor McGain og Woitjek måtte jibe en ekstra gang. Perfekt andet opkryds – sejren var sikker. Jesper blev 5 i den sejlads, fedt. Vi andre roede rundt længere ned hvor man ikke lige kan tælle dem der er foran 🙁 Men jeg sejlede sgu da for Prithard i den sejlads. Kevin Pritchard siger selv at han og hans Bic godt kan være med hvis han har fri vind og han ikke laver nogen fejl overhovet. Men jeg synes sgu det er lidt lækkert at han prøver at sejle på sådan noget udstyr – for så prøver han at mærke hvordan vi har det i world cuppen, for der har han suverænt udstyr. Men det viser bare at han ikke er uddødelig – det er der flere at world cup stjernerne som ikke er ved dette stævne.
Og selvfølgelig sullle vi tæskes godt igennem i dag så vi fik lige en sejlads til før solen gik ned – føj mine hænder brændte til sidst. Ham øst-europæeren vandt fanme igen – han er godt på vej mod titlen med sine gamle Neil Pryde sejl. 2er blev Brian, så han er up there.
Bjørn fik remæsance ved at blive 3er – om det var fordi at vi havde lovet ham at tage med på Go-go-bar hvis han lavede en top femmer vides ikke!!! Jamie Lever havde en of day og blev vidst længere nede i rækkerne.
Så Wotjek fører foran McGain. I får en ordentlig resultat list om et par timer…Hygge,
Lars
Tyvärr, inga svar hittades.
Logga in för att svara.