Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Försäljning av Ozone?

• milkman

Medlem
    1 juli, 2006 vid 20:09

Tjena
    Fahléns Surfcenter i Varberg har Ozone Instinct, även demokiter.
    http://www.fahlensurf.se

jag kan bara rekommendera att du testar en så snart du kan! Passa på att kolla på konstruktionen med förstärkningar mm när du ändå är ute :).

I Stockholm har http://www.kitekraft.se kiterna och i Umeå snackar du med Langens kite. Ifall du har frågor när butikerna inte är öppna så är det bara att ringa 073-141 19 10.
    /www.ozonekites.se

• lewold

Medlem
    1 juli, 2006 vid 20:27

Tjena, e de du Fredrik?

I så fall så kan du ju testa Carl Johans(som också plugar indek) Ripper. Jag har lurat in CJ att börja kajta nu och han gick och köpte sig en sprillans ripper av Hugo.

Jag har testat den ett par gånger och jag gillar den skarpt. Funderar på att skaffa mig en liten ripper när det blåser på. Den e snabb, sjukt lite bomtryck och bra tryck. Men ta och testa CJs först. Vi hänger i Lund över sommaren och kommer att surfa så fort det blåser. Antingen Habo eller Lundåkra(eller förhoppningsvis sydkusten om det blåser på rejält…) Du har ju mitt nr så de e bara att ringa.

• pepa

Medlem
    2 juli, 2006 vid 01:17

Jag är ju som bekant Sveriges bäste kajtare, och jag rekommenderar en Wipika Classic 6.5:a eller möjligtvis en 8.5:a. Möcke najs.

• hugeo

Medlem
    2 juli, 2006 vid 12:35
    starling wrote:
    Haj!

Någon som vet var man kan köpa en Ozone instinct kite? Funderar på den eller en EH Rippehr…

SUPPORT YOUR LOCAL DEALER

KÖP DIN RIPPER I LUND! DESSUTOM HEMLEVERANS 24/7

• hbgkitare

Medlem
    3 juli, 2006 vid 07:21

Jag kör på Ozone Instinct, om det blåser någon dag så är du välkommen att prova mina drakar. Håller till i Fortuna/Rydebäck eller Lundåkra.
    Kvalitet med skön känsla!
    Har även nya Underground Flx 128 för en provtur!

Mvh
    Marcus
    0739-841515

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications