Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Förslag på ny avdelning under Vindsurf!

• Förslag på ny avdelning under Vindsurf!

Publicerad av wiseguy på 23 april, 2003 vid 10:32

Vore det inte kul med en allmän avdelning under Vindsurf här på konfen, där man kan diskutera sånt som inte hör hemma under de övriga trådarna. Jag brukar hänga på en annan konf om träning där de har en sån avdelning, och där har den blivit mäkta populär.

Bara en tanke..
    / Johan

tabi svarade 22 år, 6 månader sedan 6 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • skywalker

Medlem
    23 april, 2003 vid 10:33

Diskussionen har varit uppe tidigare och då var det inte så intressant…Jag är för det dock smile.gif

• anders_hoffman

Medlem
    23 april, 2003 vid 13:20

Håller helt klart med.. Det skulle vara perfekt! Det är ofta man har ett par frågor om något annat än vindsurfing, och då skulle man ju vilja ha en konf som rör det ämnet… Men eftersom detta ej finns skulle man kunna lägga in en ”allmän”-avdelning är på steffo.

Iofs kanske det blir väldigt mycket icke-surfande folk, eller ändå inte eftersom bara surfare känner till den här sajten…

jaja, jag skulle iaf tycka d va bra!

/Anders

• voodoo

Medlem
    23 april, 2003 vid 13:59

ni får gärna diskutera under ”övrigt” på vårt forum wink.gif

• skywalker

Medlem
    23 april, 2003 vid 15:43

Svar till:

ni får gärna diskutera under ”övrigt” på vårt forum

[/ QUOTE ]

Ska det vara på det viset så går det på vårt också…fast på utrikiska tongue.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    23 april, 2003 vid 18:31

Det fina med konfen är ju just att det är så konsentrerat till vindsurf/och övrig vattensport…varför förstöra det? Vill man chatta finns ju aftonbladet etc. Jag tror surf snacket blir lidande (mindre inlägg) om man skulle starta en öppenkanal. confused.gif

Bente

• tabi

Medlem
    23 april, 2003 vid 22:02

håller med bente faktiskt… även om det vore sjyst med en off-topic känns det ändå som att det blir fler inlägg där och mindre på den gamla hederliga konfen!!
    Zatzy(bil-forum) hade förut ett off-topic men det togs bort förut… vet ej varför faktiskt…. även om det e skönt att snacka annat oxå blir det mindre inlägg om väsentliga saker.. i detta fallet vindsurfing!!

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Förslag på ny avdelning under Vindsurf!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.