Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Försläpp Hotsailsmaui 2009
-
Tim.Eriksson;480607 wrote:Gick Torö av i helgen kanske… 🙂 ?
Men hallå Tim, hur skulle det kunna ha gjort det i norvinden – lite mer koll får du ha 😉
-
Att bilden heter Leon-push får mig att tro att det inte är en svensk seglare (och alltså inte Sverige). Och frågeställningen får mig att tro att det inte är maui. Så jag tippar sydafrika.
-
@Jesper_B 480595 wrote:
Allt är inte blått som glimmar. Hotsailsmaui: Maui Built – Global Design. Gissa var detta är?
Kanske inte allt som glimmar, men allt som är VACKERT är BLÅTT!
Hoppas nu bara att ja får dom BLÅA Fire ja beställt, för kommer de en linje av dom senapsgula (hur fan tänkte dom där??) så kommer ja o murar igen väggen på rot!Kan de föresten va Hakkat i SA?? Ser väldigt likt ut en av dom riktigt stora dagarna där nere, o han Hot sponsrade italienaren va ute där o ladda ganska friskt vill ja minnas. Men mitt minne va iofs inte på topp just den dan efter spolingarna man åkte på där, OXÅ!
-
Du ska få de blåa. Själv är jag ju lite svag för rödvita segel och med visst förtret såg jag att dessa försvann på Smack 2009. Dock är de ju inte helt omöjliga det där mauigänget. Således har vi en unik Sverigefärgkombination för 2009:
Logga in för att svara.