Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Försvunnen wakeskate i torkelstorp

• Försvunnen wakeskate i torkelstorp

Publicerad av wakenils på 3 juli, 2010 vid 21:09

Min skate låg inte kvar på piren i torkelstorp när jag kom upp efter sista rundan idag 3/7!
    Den låg kvar vid 20-tiden

Det är ett hemmabygge, vit/blå undersida med ingjutna mittfenor, silver ovansida med några stripes grippa. Inget mästerverk men hade en riktigt skoj session på den idag

Om nån fått med sig den eller ser den är jag tacksam att få tillbaka den…

svinet svarade 15 år, 4 månader sedan 6 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • svinet

Medlem
    3 juli, 2010 vid 22:13

tragiskt hoppas du får tillbaka na. Kasst slut på bästa dagen i torkel ever

• hattfan

Medlem
    4 juli, 2010 vid 00:42
    Svinet;619601 wrote:
    tragiskt hoppas du får tillbaka na. Kasst slut på bästa dagen i torkel ever

Jafan hoppas nån har trott att den gjort sina bästa dagar. Jag såg den bara i förbifarten, riktigt härligt hemmabygge.

Herrejistanes sicken dag, jag är fortfarande i extas. Trodde inte det kunde vara så bra i Sverige!

• hydrolift

Medlem
    4 juli, 2010 vid 07:26

Trist om saker börjar stjälas runt våra spots. Blev av med en pump förra veckan. Jäkla meck att behöva åka till SURFERS bara för att någon klåfingrig jävel inte har lust att köpa en egen pump för dryga 100-lappen…

• virena

Medlem
    4 juli, 2010 vid 09:10

Trist Nils:frown: Hoppas att du får tillbaka den. Den kan inte ha glidit ner i vattnet och flytit iväg? Kanske kan vara värt att kolla runt bukten.

Är också fortfarande helt överlycklig. Har aldrig varit med om en bättre dag i Sverige. Kunde nästa blunda och tro att det var brasilien:laugh:

• svinet

Medlem
    4 juli, 2010 vid 12:34

Ja visst var det kanon! Jämn o fin vind platt som fan och bra folk runt omkring!! Så skulle alla dagar vara.

• sourra

Medlem
    4 juli, 2010 vid 12:52

Fan att man gick på klättring istället… Wacko, kolla med renhållningskontoret om de plockat upp den där ofagra plankan.

• svinet

Medlem
    5 juli, 2010 vid 07:06

Ja du missade ngt Johan…… Sjukt bra

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications