Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Fortaleza?

• jott

Medlem
    26 september, 2005 vid 19:55

no idea. Förra året var vindsäsongen försjkuten en månad enligt alla lokals. Och då dog vinden just efter jul. Du får nog mer timmar på vattnet i december. men vågorna blir fina i januari

• svinet

Medlem
    26 september, 2005 vid 21:24

japp låter bra då blir det jul o nyår så tar man med vågbrädan! Nimas problemas! Skall alla bo i paracuru? Inne i stan eller på hotelle?

• honk

Medlem
    27 september, 2005 vid 06:31

Det låter ju som man vill bo i paracuru? Är bil ett måste för att vara där? Finns det några allternativ?

Vilket resebolag skall man gå genom för att komma dit med ok pris?

• svinet

Medlem
    27 september, 2005 vid 06:37

bil e ett måste om man inte bor på hotellet i paracuru och bara vill köra där. Dem kan fixa transport

• pewe

Medlem
    27 september, 2005 vid 06:38

Om vi går ihop ett helt gäng så kan jag kanske fixa ett bra pris på resa, en polare har ett resebolag. Jag funderar på att sticka i mitten på nov.

/Peter

• andi_j

Medlem
    27 september, 2005 vid 07:28

Det är ganska billigt att hyra bil i Paracuru, e ny fyra st så ska ni absolut inte betala mer än tusen spänn i veckan!

• nic

Medlem
    27 september, 2005 vid 07:35

jag å tjejen funderar på att sticka 10e november. http://www.framtidsresor.se säljer direktflyg Landvetter-Fortaleza för 6950kr + flygpl.skatt. för två veckor.

Finns det något billigare? Rätt smidigt med direktflyg me.

nic

• loca

Medlem
    27 september, 2005 vid 12:36

Fick precis bad news från svenskarna nere i Paracuru. Vinden är visst kass detta året, inte i närheten av vad det var förra året..
    Kanske ska börja fundera på att boka om resan… Var?

• jott

Medlem
    27 september, 2005 vid 14:39

förra året hyrde vi ett hus för 1000 spänn i månaden. tusen spänn i veckan är rena rånet. Bo på hostel nån dag sen kolla med locals över ett par caipirinhas så får ni fett med billigt.

• honk

Medlem
    27 september, 2005 vid 15:46

Peter, Nic, skall vi gå ihop och dra samtidigt? Jag hade iofs tänkt stanna längre än två veckor men det vore ball att åka samtidigt..

• nic

Medlem
    17 oktober, 2005 vid 09:52

Någon som har något tips på nån sjyst possada i paracuru?

nic

• jott

Medlem
    17 oktober, 2005 vid 10:59

Pousada villa verde är ett schysst ställe med rimliga priser. Väldigt snäll dam som håller stället. Hon fixar allt man vill ha. Ligger 3 min gång från centrum. 80 spänn/natt för dubbelrum tror jag det kostar om man stannar minst en vecka.

• pepa

Medlem
    17 oktober, 2005 vid 17:24

Jävligt bra ställe. Fick inbrott tre gånger, knäckte två brädor, blev skadad tre gånger och gjorde slut med tjejen en gång…. På en månad.

• pepa

Medlem
    17 oktober, 2005 vid 17:25

Blåste varje dag dock.

• honk

Medlem
    20 oktober, 2005 vid 11:21

Så vad klagar du för? smile.gif

Peppe, skall du ut och resa något i vinter? Kom till cabarete så kan vi kela….eller ivf ligga sked.

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications