Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Resmål & Spots › FORTAZELA, CUMBUCO
- 
		FORTAZELA, CUMBUCOPublicerad av hengo på 27 augusti, 2004 vid 19:01Nån som ska dit november – januari? ingen som e intresserad av å dela fet lägenhet 5-6-7pers. eller nåt så det blir billigt? Jag har ingenting bokat ännu. Bara grymt sugen! honk svarade 20 år, 1 månad sedan 21 Medlemmar · 36 Svar
- 
			36 Svar
- 
Svar till: 
 Jag är där från 16:e oktober och 3 veckor framåt… 
 /iiitype[/ QUOTE ] kooolt! vilka flgger du med? FIxat boende? 
- 
Brraaasilien… fan va nice, funderar på att åka dit nästa sommar ta ett halvår (Man får ju tyvärr bara stanna i 6månader / år) hade helt klart varit gött.   
- 
kanske kommer dit om jag hittar en båt o segla med från kararieöarna… 
- 
Svar till: 
 kooolt! vilka flgger du med? FIxat boende? [/ QUOTE ] Flyger med TAP via Portugal. Boende löser sig när jag kommer 
 dit, kommer kanske flytta runt lite för att testa några olika
 ställen. Eddie, det slutar blåsa där i januari…
 /E
- 
Skall dit 2okt-15dec med Danne å Liz. 4 pers till kommer i början av nov och stannar till början mitten av dec. Vi ska hyra hus hela Nov, Vi ska reka i Okt. Men blir någonstans ovanför Fortaleza/runt Combuco. Robban 031-7611772 
- 
Svar till: 
 Svar till: 
 kooolt! vilka flgger du med? FIxat boende? [/ QUOTE ] Flyger med TAP via Portugal. Boende löser sig när jag kommer 
 dit, kommer kanske flytta runt lite för att testa några olika
 ställen. Eddie, det slutar blåsa där i januari…
 /E[/ QUOTE ] Jag som fått för mig att det är ett av få ställen som funkar då….? Piss… 
- 
Eva och Ingo ska dit (och andra spots i Brasilien under december och januari)….skulle vara roligt att träffas… Har inte bestämt mera, bara ledigheten från jobben fixat. Börjar planeringen nu. Ingo/Kitesurfskolan 
- 
Coolt vi kommer att bli ett fett svenne gäng ”down there” och glöm inte PKRA tävlingen den 23:e november. 
- 
Shit va nice! Än så länge ser det ut som jag kommer ner i november i alla fall i två veckor. Jag ser fram emot att se lite peeps där nere. 
 See ya soon,
- 
hur faen ska alla bo?? Måste hitta nånstans fort!!! vill inte punga ut för ett helt hus själv, ingen som har plats någonstans? 
Logga in för att svara.