Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Förvaring i göteborg?

• Förvaring i göteborg?

Publicerad av hellgren på 29 juni, 2008 vid 14:24

Tjenare alla!

Verkar som att jag står utan bil nu en stund under sommaren. Tänkte bara kolla, vet att det ju har funnits möjlighet att lägga uttrustning i exempelvis fiskebäck… Hur ser det ut med det nu för tiden? Eller finns det någon annanstans man kan få plats? Finns kanske nån plats nånstans i askim?

/Hellgren

hellgren svarade 16 år, 8 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • jonte_r

Medlem
    6 augusti, 2008 vid 02:03

Hej Hellgren!!
    Det är Jonas från Guadeloupe som jobbade på stranden. Jag kommerf flytta ner till Göteborg om 3 veckor och undrar.
    Kommer inte ha någon bil heller, har du hittat något ställe att låsa in grejerna? vilken vindriktning funkar vid Fiskebäck och vart parkerar man?!
    Best regards Jonas

• hellgren

Medlem
    13 augusti, 2008 vid 13:02

Tja! fan va skoj! Jag har inte hittat nånstans att göra av grejjerna än.. Har kollat med GWC men inte fått nått svar, lite slarvigt av dom.

Fiskebäck funkar aldrig 😉 Det e B-landa som gäller. Men jag ska ta tag i att fixa bil nu istället så kan vi samåka!

Du, det e nån på reseforumet som har lite frågor om Karibien, du kanske kan sticka in huvvet o kolla om du kan hjälpa han med nått?

3 veckor, när blir det? Vart ska du bo?

Peace!

EDIT: Kom på att jag inte riktigt svarade på din fråga, om du nu ska envisas med f-bay så kan du läsa det mesta om det här.. http://www.gwc.se/templates/main.asp?iMenuID=151

Men som sagt.. Jag köper bil snart tror jag så kör vi till b-landa istället.. Och Apel, och Läjet.. Ja du hajjar!

• hakman

Medlem
    13 augusti, 2008 vid 13:23

Jag kan å GWCs vägnar på rak arm säga att du inte kommer att hitta någon förvaring i Fiskebäck på ett bra tag. Ett flertal locals står till och med utan bodar.

• hellgren

Medlem
    21 augusti, 2008 vid 20:50

Yo jonte! Nu har jag skaffat bil igen.. Så vi kan ta sällskap ut till beachen lite då och då.. Hör av dig här eller på facet så kan vi byta lite nummer o så.

peace!

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
No license details found.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Förvaring i göteborg?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.