Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fota natur på Torö? Panik….

• Fota natur på Torö? Panik….

Publicerad av anonym-anvandare på 11 februari, 2005 vid 21:08

Hej,

Jag ska till Torö i morgon och fota med en kompis. Eftersom jag tror att det är en vakcer vindpinad miljö så har jag tuta i honom att det finns mycket att plåta som tex gamla träd, fina stena på stränderna, lite klippor, hällkar, strandfynd etc. Har jag rätt???? Finns det bättre/sämre ställen? Jag har aldrig tagit mitt deta arsle dit för att surfa men nu bär det dit för att fota. Det skulle egentligen ha varti en övernattning och fotosejour på Landsort men väderprognosen ser inte så kul så vi sparar övernatnningspengarna på något annat. Men som sagt…är Torö ett bra fotoställe.

anonym-anvandare svarade 20 år, 8 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • donpedro

Medlem
    11 februari, 2005 vid 21:14

Jovisst är det en vacker natur ute på torö. Jag har aldrig själv varit där i ärende att fota men senaste gångerna jag har varit där har det varit fler människor med kikare och kamera där än surfare. Kan iof bero på att jag mestadels har varit där efter årsskiftet och det inte är så många surfare ute men visst är det fint där ute!

Fota järnet, förresten ta me bräda för säkerhets skull wink.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    11 februari, 2005 vid 21:56

Tack Donpedro. Jag ska fota med en polare…med om det är surfers ute så blir det nog lite bilder på dom oxå. Det ska inte blåsa iofs. Jag ska beställa cold water mitts så fort tummen lossnar…då jä_lar. Jag är bergis på att det är fågelskådare ni ser. Jag har webbat lite och det verkar som om man nästan säkert ser havsörn därute. Coolt! Det blir nog Revelsudden vid solnedgången.
    Bra pepp inför mitt första Torösurf framåt vårkanten. Jag har en perfa Tiga257 som är panzerkvalität på.
    smile.gif Mats (som aldrig lyckas logga in hmmpf…)

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications