Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Foto-session i Åsa eller Varberg

• Foto-session i Åsa eller Varberg

Publicerad av surfineurope på 13 december, 2004 vid 18:19

KitesurfinEurope bjuder in alla köldtåliga surfare till en foto-session nu på onsdag eftermiddag (15/12), med reservdag fredag (17/12). Aloha Photo står för fotandet och surfineurope står för blåbärssoppan. Vi är främst ute efter vågridningsbilder och kör där förhållandena är bäst så exakt plats meddelas här på onsdag förmiddag.

Missa inte din chans att hamna på förstasidan i Sveriges egna kitetidning!

nic svarade 20 år, 10 månader sedan 12 Medlemmar · 25 Svar
  • 25 Svar
  • rambo_johnson

Medlem
    13 december, 2004 vid 18:57

fan ni e inte riktigt kloka

• eagletech

Medlem
    13 december, 2004 vid 19:42

Jag kommer på fredag och tar med mina vänner både kitare och windsurfare. grin.gif grin.gif
    mvh Roger Ö
    http://www.kiteaddicts.net
    http://www.surfersparadise.nu

• samhansson

Medlem
    13 december, 2004 vid 22:24

sorry, kan tyvär inte för då e man ju på fuertuventura grin.gif

• patrikol

Medlem
    14 december, 2004 vid 01:13

Stackare! wink.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    14 december, 2004 vid 06:48

Först mailar Mårten.B från sydafrika och nu ska du dra till Furte,och en hel del drar efter jul.men vi har iallafall VARMT FÖR ÅRSTIDEN grin.gif grin.gif
    Jag har hört att det ska dra in en jättesvärm med gräshoppor som äter allt i tygväg så hoppas dom inte äter Kitematrial cool.gif cool.gif
    Ha en bra resa
    mvh Roger ,ö

• mat

Medlem
    14 december, 2004 vid 20:09

Hej roger!
    Vet inte om jag hinner komma på fredag… en liten stund hoppas jag i alla fall tongue.gif vid två kanske.
    vi ses
    /Mat
    http://www.alohaphoto.nu

• surfineurope

Medlem
    14 december, 2004 vid 20:14

Kom till Åsa i morgon (onsdag) vid 12, och ta med dig foilboarden Roger! Plockar du några vågor med den är du garanterad en förstasida! Själv kommer jag köra klassisk vågsurf-bräda.

Väl mött!
    /Jonas

• eagletech

Medlem
    14 december, 2004 vid 20:34

Hallå Mat och Jonas
    Jag kommer vara där vid 12 tiden ,men jag har inte fått prova ännu med foilen och det retar mig var dag frown.gif
    Men jag kommer att köra så fort jag har någon som kan hjälpa en ,för det kommer garanterat bli några riktigt fina vurpor i början. grin.gif grin.gif
    Men jag garanterar att jag ska köra snart wink.gif
    mvh Roger.Ö
    http://www.kiteaddicts.net
    http://www.surfersparadise.nu
    Tack för bilden. Mat grin.gif
    Jag kan ta med foilboarden

• nilsson

Medlem
    14 december, 2004 vid 22:26

Skall bli kul att få se svensk foilboarding! Säg till när du skall ut i HBG.

• anonym-anvandare

Medlem
    15 december, 2004 vid 06:56

Hallå Bengt grin.gif
    Du har kanske tid en dag så hittar vi ett lite djupare ställe ,typ där vattenskidåkarna håller till på Råå.
    Det är nog det bästa för nybörjare,eller vet du något ställe i närheten som skulle vara bra.
    Du har ju dykt en del så du vet kanske var det är fritt från sten men endå bra att gå i. smile.gif
    mvh Roger.Ö

• anonym-anvandare

Medlem
    15 december, 2004 vid 08:22

Viking är det ända i Hbg som jag kommer på, sen vid svinnabådan ute i viken, förutom där du säger, men jag är gärna på en dag, dock endast som landkrabba//Mvh Bengt N

• nilsson

Medlem
    15 december, 2004 vid 08:25

Svar till:

Viking är det ända i Hbg som jag kommer på, sen vid svinabådan ute i viken, förutom där du säger, men jag är gärna på en dag, dock endast som landkrabba//Mvh Bengt N

[/ QUOTE ]
    glömde Johannes ute vid fortet, sen tycker jag Örby vid högvatten

• surfineurope

Medlem
    15 december, 2004 vid 10:16

Nu packar jag ihop och drar jag ner till stenudden, Åsa. Förhållanderna ser halvbra ut för tillfället, men det kan nog bli grymt! Är nere vid 12-tiden. Ring om ni undrar något (tel. 0705-863776).

/Jonas

• larssa

Medlem
    15 december, 2004 vid 11:02

Svar till:

Hallå Bengt grin.gif
    Du har kanske tid en dag så hittar vi ett lite djupare ställe ,typ där vattenskidåkarna håller till på Råå.
    Det är nog det bästa för nybörjare,eller vet du något ställe i närheten som skulle vara bra.
    Du har ju dykt en del så du vet kanske var det är fritt från sten men endå bra att gå i. smile.gif
    mvh Roger.Ö

[/ QUOTE ]

Säg bara till så hänger jag också med!!!
    //Larssa

• poon

Medlem
    15 december, 2004 vid 19:55

Vart de några sweeet pics i da ella??

/P

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Foto-session i Åsa eller Varberg

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.