Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Foton Brevik sönd 22/8
- 
		Foton Brevik sönd 22/8Publicerad av maca på 23 augusti, 2010 vid 18:23Det var ett stort objektiv på plats i Brevik i söndags 22/8 och det är ju alltid kul med foton. 
 Kommer det upp något här tro?maca svarade 15 år, 2 månader sedan 5 Medlemmar · 8 Svar
- 
			8 Svar
- 
Jag var nere en kortis med kameran, mycket motljus men jag kan nog hitta ett par plåtar imorgon kväll… 
- 
ok, som sagt alltid kul med bilder, även om det är motljuskvalitet. Tack på förhand /André som seglade med ett svart-vitt hot sails psyclone 
- 
Kul att man hamnade på bild för en gångs skull 😉 Passade på att göra en ny avatar, hoppas det är ok. 
- 
Jättekul m bilder, även om jag visst inte fastnade själv. Tack oxå till Sunkan för riggtips i Söndags. Måste ta mig i kragen och fixa i ordning blixtlåset till cambern. 
- 
Jag vill också kunna surfa sådär! Mer träning blir det! Fina bilder! 
- 
Ahhhh, tillbaka från weekendresa och möts av bilder – där man själv dessutom fastnat – kul 🙂 
 Tycker de vart riktigt skarpa och fina trots motljus.Att det var en härlig dag ”på vattnet” tycker jag syns klart på bilderna. Tack för bilderna Triggerhappy /André 
Logga in för att svara.