Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fragile-tejp

• Fragile-tejp

Publicerad av jeppo_f på 15 maj, 2005 vid 11:58

Hej!
    Är det nån som vet var man kan få tag på sån där tejp som det står ”Fragile” på? Med tanke på alla brädor flybolagen har gjort sönder sista tiden skulle det kännas bra att verkligen markera att boardbagen inte gillar att man kastar ner det från planet.
    En snabbsökning på nätet gav ingenting. Kan man tigga till sig såna klistermärken på flygplatsen kanske? Vi åker på onsdag, så det är lite tight med tid…

/jeppo

jeppo_f svarade 20 år, 5 månader sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • mbkpeter

Medlem
    15 maj, 2005 vid 12:41

varför hae du en trasig hand på fotot

• philippos

Medlem
    15 maj, 2005 vid 17:51

Man kanske ser ut så där i göteborg!? wink.gif

• callekuling

Medlem
    16 maj, 2005 vid 06:10

Morgon!! Bröderna Ljungquist AB i Västra Frölunda har det(tittade i katalogen precis) Sen vet jag iof inte om man kan handla på plats eller om det bara bedrivs postorder / utkörnings verksamhet?(http://www.broderna.com)

• neven

Medlem
    16 maj, 2005 vid 13:37

Behöver du till dina händer eller?? smile.gif
    Jag tror att de har på flygplatsen och att det bara är att be om det vid check-in. Man kan ju alltid ringa och fråga om det går.

• jeppo_f

Medlem
    16 maj, 2005 vid 17:33

Haha! Nä, till händerna tänkte jag använda coachtejp istället. Även om fragile-tejp kanske skulle vara på sin plats ibland. I alla fall när bilden togs, det är inte bra när det sticker ut luriga benpipor ur händerna.

Bröderna Ljungquist verkar ju fungera, får ta en sväng ut dit imorgon. Tack för hjälpen!

/jeppo

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications