Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Frakt mellan Göteborg och Stockholm

• Frakt mellan Göteborg och Stockholm

Publicerad av anonym-anvandare på 7 december, 2004 vid 19:49

Tja! Jag undrar om någon vet, några bra fraktbolag som finns i gbg? 08 som jag är så har jag ingen koll, någon som kan tipsa lite? Det skulle vara nice slippa åka ner och hämta grejerna smirk.gif

mangs svarade 20 år, 11 månader sedan 5 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • tdk

Medlem
    7 december, 2004 vid 20:11

Finns ju en del som kör i linjetrafik gbg sthlm… Bla: Hägerstens åkeri, transportledet, VB trans. (frigoscandia) mfl.. Aros frakt finns ju med, men tro kanske ”bara” dom kör till västerås.. Men jag skulle nog kollat med Hägerstens.. Dom har en skrubb på schenkers terminal vid bäckebol.. Om du väntar tills i morgon, kan jag nog fixa tel. nummer.. Har det på jobbet…

• anonym-anvandare

Medlem
    7 december, 2004 vid 20:17

Det skulle vara riktigt schysst! alla grejer ska alltid finnas på västkusten grin.gif varför är det så?
    Tack för hjälpen

• sinclair

Medlem
    7 december, 2004 vid 20:33

det körs väl bussgods mellan gbg och sthlm?

• tdk

Medlem
    7 december, 2004 vid 20:38

Svar till:

Det skulle vara riktigt schysst! alla grejer ska alltid finnas på västkusten grin.gif varför är det så?
    Tack för hjälpen

[/ QUOTE ]För att det är på västkusten det blåser… tongue.gif

• tdk

Medlem
    8 december, 2004 vid 08:43

Här komer tel nummret.. 031-583180 eller 0733 750940. Han heter Rune.. Hälsa ifrån H-O NIlsson servic ab.. Kanske inte hjälper, men ändå….

• basse

Medlem
    8 december, 2004 vid 09:24

Bussgods är ju klockrent.. och billigt.

• anonym-anvandare

Medlem
    8 december, 2004 vid 16:03

Tack för nummerna nu får jag upp grejerna smärtfritt =)

• mangs

Medlem
    8 december, 2004 vid 16:03

Tjenare. Jag har använt bussgods flera gånger, och det har vart smidigt och rätt billigt. Så det är definitivt värt att kolla på. Gå in på http://www.bussgods.se så kan du kolla priser och så.

Magnus

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications