Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Frakt mellan Göteborg och Stockholm
-
Frakt mellan Göteborg och Stockholm
Publicerad av anonym-anvandare på 7 december, 2004 vid 19:49Tja! Jag undrar om någon vet, några bra fraktbolag som finns i gbg? 08 som jag är så har jag ingen koll, någon som kan tipsa lite? Det skulle vara nice slippa åka ner och hämta grejerna
mangs svarade 20 år, 11 månader sedan 5 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Finns ju en del som kör i linjetrafik gbg sthlm… Bla: Hägerstens åkeri, transportledet, VB trans. (frigoscandia) mfl.. Aros frakt finns ju med, men tro kanske ”bara” dom kör till västerås.. Men jag skulle nog kollat med Hägerstens.. Dom har en skrubb på schenkers terminal vid bäckebol.. Om du väntar tills i morgon, kan jag nog fixa tel. nummer.. Har det på jobbet…
-
Det skulle vara riktigt schysst! alla grejer ska alltid finnas på västkusten
varför är det så?
Tack för hjälpen -
Svar till:
Det skulle vara riktigt schysst! alla grejer ska alltid finnas på västkusten
varför är det så?
Tack för hjälpen[/ QUOTE ]För att det är på västkusten det blåser…

-
Här komer tel nummret.. 031-583180 eller 0733 750940. Han heter Rune.. Hälsa ifrån H-O NIlsson servic ab.. Kanske inte hjälper, men ändå….
-
Tack för nummerna nu får jag upp grejerna smärtfritt =)
-
Tjenare. Jag har använt bussgods flera gånger, och det har vart smidigt och rätt billigt. Så det är definitivt värt att kolla på. Gå in på http://www.bussgods.se så kan du kolla priser och så.
Magnus
Logga in för att svara.