Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fraktkostnader????

• Fraktkostnader????

Publicerad av anonym-anvandare på 5 februari, 2005 vid 22:30

Hoppsan,
    Ingen bräda men väl en elgitarr och stärkare från Malmö till Stocktown… Hur ska jag skicka den? Posten? ASG?
    Borde väl ligga på samma penning som en surfbräda!?!?
    Rock on!
    (borde jag köpt en ny bräda istället…hmmmm…många leksaker blir det….)
    smile.gifMats

anonym-anvandare svarade 20 år, 9 månader sedan 8 Medlemmar · 13 Svar
  • 13 Svar
  • nordgren

Medlem
    5 februari, 2005 vid 22:47

Hör efter på bussgods. Posten blir nog dyrast.
    Men…det är klart att du ska köpa ny bräda istället! smile.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    5 februari, 2005 vid 23:11

Möhöhö…jag kan ju göra lite schysst musik till min första vindsurfingrulle som jag ska filma i vår (är pappaledig och kan inte surfa map det …) men kan filma och fota lite istället.

smile.gif och frown.gif

• nordgren

Medlem
    5 februari, 2005 vid 23:19

Hum….ja….okej då, då är du förlåten. wink.gif grin.gif

• sebban

Medlem
    6 februari, 2005 vid 00:44

Ett hett tips är att paketera sådana ömtåliga saker mycket noga och omsorgsfullt!

De slängs lite hur som helst med paketen ibland tror jag… crazy.gif

Men bussgods blir nog klart billigast!

• sinclair

Medlem
    6 februari, 2005 vid 08:18

Jag kör upp till Sthlm på torsdag,

• imported_macts

Medlem
    6 februari, 2005 vid 08:58

Föreslår också bussgods, borde bli billigast. troligen också billigare än en bräda då den oftas går som skrymmande gods.

Rock on!

• anonym-anvandare

Medlem
    6 februari, 2005 vid 08:59

Å hupp…det vore ju värt lite soppapengar! Jag tror dock inte att vi hinner komma fram till affär så snart. Den som ägen gitarren nu är inte hemmavid förrän på torsdag men grymt tack för förslaget Sinclair!!! Jag ska kanske kolla om det är någon som har vägarna uppåt lite senare. Det brinner inte i buskarna…nä nu ska jag beställa mina Cold Water Mitts så att jag kommer igång med surfandet någon gång…
    smile.gif Mats

smile.gif Mats

• manno

Medlem
    6 februari, 2005 vid 12:31

Varför kan du inte surfa när du är pappaledig?? Det låter inte bra, ett av mina mål är ju att bli pappaledig och surfa järnet ungefär när man trasslat in sig förmycket på något jobb.

• sinclair

Medlem
    6 februari, 2005 vid 12:32

Hör av dig till mig och kolla om jag skall till sthlm, jag brukar vara där någon gång / månad.

• anonym-anvandare

Medlem
    6 februari, 2005 vid 17:18

Det mest lediga man har är ju att vara på jobbet…rent ”jobbighetsmässigt” alltså. Jag har iofs en nästan 4-åring på dagis som ska lämnas 09.00 och hämtas 15.00 vilket begränsar dagen. Sen ska frugan ha käk mellan fem och sex och sen är man en blöt trasa… Jag funderar på att hitta några fler pappalediga surfers här i Stockholm norr så att man kan åka till Näsby Park och passa varandras barn i omgångar. Borde funka… Har man pensionerade villiga föräldrar i närheten så är det ju en annan femma men det har inte vi.
    smile.gif Mats

• sode

Medlem
    6 februari, 2005 vid 19:25

Sinclair, jag har däremot lite grejer som skall upp från Malmö-trakten till Stockholm inom kort… surfstuff givetvis… 🙂 hur mycket utrymme har du…? (takräcke, stor bil…?) (ps, kolla mailboxen…)

/johan

• rasmus_w

Medlem
    6 februari, 2005 vid 21:43

Kan man få skjuts så kan nog somliga tänka sig att vara barnvakter även om de inte är pappalediga.

• anonym-anvandare

Medlem
    7 februari, 2005 vid 10:11

smile.gif En liten sak…man kan ju inte sätta knodden med någon vuxen som knodden aldrig träffat (vissa knoddar fixar detta) eftersom de är ganska medvetna i den åldern när pappan ska vara ledig. Det är lättare när dom är bäbisar. En ettåring märker ju att det är något skumt på G och kan bli väldigt ledsen om det är fel pappa eller mamma som är där…Men visst tusan…är det någon pappaledig i Stockholm norr som är sugen på segelsnurr i Värtan så svara här.
    Jag räknar med 6-7 år tills det är dags för första egna turen för mini som nu är ett år…
    smile.gif

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fraktkostnader????

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.