Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Framtida material för Team Liftass kanske?
- 
		Framtida material för Team Liftass kanske?Publicerad av davids på 10 augusti, 2004 vid 08:21dirk_diggler svarade 21 år, 2 månader sedan 4 Medlemmar · 16 Svar
- 
			16 Svar
- 
david, vill bara varna dig. din nya bild e iinte schnygg. 
- 
Medans du däremot ser ut som en fotomodell på din bild. När hade du den frisyren, var det innan du började kita, när du vindsurfa? 
- 
Ha Ha jag som fått lära mig att man inte skall kasta glas i stenhus! Ha Ha   
- 
Svar till: 
 Medans du däremot ser ut som en fotomodell på din bild. När hade du den frisyren, var det innan du började kita, när du vindsurfa? [/ QUOTE ] vad menar du? 
- 
Vadå vad menar du? vad finns det att inte fatta i den meningen? 
- 
okej här kommer en lista på vad jag inte förstår 
 #1: ”du”?
 #2: ”fotomodell”?
 #3: ”den frisyren”?
 #4: vad det spelar för roll om det var innan eller efter kiten?(observera noga fotot till vänster. kan det vara john holmes han menar?) 
- 
Svar till: 
 okej här kommer en lista på vad jag inte förstår 
 #1: ”du”?
 #2: ”fotomodell”?
 #3: ”den frisyren”?
 #4: vad det spelar för roll om det var innan eller efter kiten?(observera noga fotot till vänster. kan det vara john holmes han menar?) [/ QUOTE ]vad menar du? 
- 
äsch skit samma, jag tycker i alla fall att du är jättestilig på fotot! 
- 
Borttagen användareBorttagen användare10 augusti, 2004 vid 20:50Sluta, sluta sluta vanliga forumbesökare som jag blir enormt förvirrade och ängsliga när de ser denna tråd det låter som om vi snart får se ett cyberspace blodbad. iiiiihhhhhhhhhhh 
- 
”Vad fan är ditt problem Mattias? Jag har inga problem att vattenstarta som jag minns det så var det du som börja böla när du krasha draken senast. Fas … ” , ”undra på att jag blir sur när du är så stöddig hela tiden. Byt blöjor ” , ”Medans du däremot ser ut som en fotomodell på din bild. När hade du den frisyren, var det innan du började kita, när du vindsurfa? ” 
- 
öhhhh?? HAHAHA har du typ sparat alla de raderna i en fil på datorn eller du ger seriöst och letar upp de för att kunna citera vad jag skrivit, HAHAHA. Vem e det som tar det så allvarligt egentligen 
Logga in för att svara.