Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fredag i Varberg!

• _sofia_

Medlem
    7 maj, 2009 vid 20:52

Magnus ja ska ut! siktar på att få surf 8-11.30 för sen måste ja tillbaka till borås för skola 🙂 vart? läjet?

• virena

Medlem
    7 maj, 2009 vid 21:51

Hej hopp!

Så det är varberg som gäller imorn, jag har fastnat i Torkelstorp massa gånger nu, för det är så gytt med plattvatten. Men hur är varberg annars på syd. Ja, förutom björkäng då för det kan jag utan och innan. Läjet, blir det väldigt byigt? Känns som om det var huuuuuuur länge som helst som jag körde där, förutom en liten kortis i början på april.

• debkausf

Medlem
    8 maj, 2009 vid 05:50

Drar till olofsbo! Verkar kunna bli 10-11 m/s. landar där halv 10.

• tote

Medlem
    8 maj, 2009 vid 09:01

Faan va det regnar och är surt i Götet =(. Antar att det är samma i Vbg? Ser dock bättre ut framåt kvällen!

• virena

Medlem
    8 maj, 2009 vid 09:07
    Tote;545223 wrote:
    Faan va det regnar och är surt i Götet =(. Antar att det är samma i Vbg? Ser dock bättre ut framåt kvällen!

Hej Tompa!

Ska du ut idag? Vi har varit ut och sprungit lite, men e sugna på att dra, men klurar på TT, är du ledig?

• tote

Medlem
    8 maj, 2009 vid 09:37
    Virena;545226 wrote:
    Hej Tompa!

Ska du ut idag? Vi har varit ut och sprungit lite, men e sugna på att dra, men klurar på TT, är du ledig?

Tjabba Virre!

Är ledig alla fredagar =)! Funderar på att dra ut men segt när det regnar. TT funkar säkert. Annars hade Norra näs vart bra tror jag.

• virena

Medlem
    8 maj, 2009 vid 09:49
    Tote;545241 wrote:
    Tjabba Virre!

Är ledig alla fredagar =)! Funderar på att dra ut men segt när det regnar. TT funkar säkert. Annars hade Norra näs vart bra tror jag.

Tja! Men då drar jag nog hellre till TT, lite kortare att åka:) och ganska platt Skall vi avvakta lite, men regn är ju bara jobbigt att byta om i, jag ringer dig lite senare

• tote

Medlem
    8 maj, 2009 vid 10:04
    Virena;545249 wrote:
    Tja! Men då drar jag nog hellre till TT, lite kortare att åka:) och ganska platt Skall vi avvakta lite, men regn är ju bara jobbigt att byta om i, jag ringer dig lite senare

Så sant, regn är bara jobbigt att byta om i…börjar bli gammal och bekväm…:crazy:
    Vi hörs snart då!

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications