Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Fredag i Varberg!
- 
		Fredag i Varberg!Publicerad av debkausf på 7 maj, 2009 vid 20:19Någon som e på imorgon fm? Jag tänkte dra vid 9-10. Ring mej om ni ska ut, 0706842270. tote svarade 16 år, 6 månader sedan 4 Medlemmar · 8 Svar
- 
			8 Svar
- 
Magnus ja ska ut! siktar på att få surf 8-11.30 för sen måste ja tillbaka till borås för skola 🙂 vart? läjet? 
- 
Hej hopp! Så det är varberg som gäller imorn, jag har fastnat i Torkelstorp massa gånger nu, för det är så gytt med plattvatten. Men hur är varberg annars på syd. Ja, förutom björkäng då för det kan jag utan och innan. Läjet, blir det väldigt byigt? Känns som om det var huuuuuuur länge som helst som jag körde där, förutom en liten kortis i början på april. 
- 
Drar till olofsbo! Verkar kunna bli 10-11 m/s. landar där halv 10. 
- 
Faan va det regnar och är surt i Götet =(. Antar att det är samma i Vbg? Ser dock bättre ut framåt kvällen! 
- 
Tote;545223 wrote:Faan va det regnar och är surt i Götet =(. Antar att det är samma i Vbg? Ser dock bättre ut framåt kvällen!Hej Tompa! Ska du ut idag? Vi har varit ut och sprungit lite, men e sugna på att dra, men klurar på TT, är du ledig? 
- 
Virena;545226 wrote:Hej Tompa!Ska du ut idag? Vi har varit ut och sprungit lite, men e sugna på att dra, men klurar på TT, är du ledig? Tjabba Virre! Är ledig alla fredagar =)! Funderar på att dra ut men segt när det regnar. TT funkar säkert. Annars hade Norra näs vart bra tror jag. 
- 
Tote;545241 wrote:Tjabba Virre!Är ledig alla fredagar =)! Funderar på att dra ut men segt när det regnar. TT funkar säkert. Annars hade Norra näs vart bra tror jag. Tja! Men då drar jag nog hellre till TT, lite kortare att åka:) och ganska platt Skall vi avvakta lite, men regn är ju bara jobbigt att byta om i, jag ringer dig lite senare 
- 
Virena;545249 wrote:Tja! Men då drar jag nog hellre till TT, lite kortare att åka:) och ganska platt Skall vi avvakta lite, men regn är ju bara jobbigt att byta om i, jag ringer dig lite senareSå sant, regn är bara jobbigt att byta om i…börjar bli gammal och bekväm…:crazy: 
 Vi hörs snart då!
Logga in för att svara.