• fredagssurf

Publicerad av annas på 9 mars, 2006 vid 15:52

limhamn borde vara mindre byigt imorgon, mer nord. Jag tänkte dra ut, men kanske inte riktigt lika tidigt som idag. Någon annan?

pjoter svarade 19 år, 8 månader sedan 9 Medlemmar · 18 Svar
  • 18 Svar
  • kamikazekiteren

Medlem
    9 mars, 2006 vid 18:00

Jag skal jubba først. Kommer tidligst kl16.00 . Om det er der nogon der da?
    Men det var riktig heftig idag, selv med bygig vind.

• martent

Medlem
    9 mars, 2006 vid 18:16

• kamikazekiteren

Medlem
    9 mars, 2006 vid 20:32
    AnnaS wrote:
    limhamn borde vara mindre byigt imorgon, mer nord. Jag tänkte dra ut, men kanske inte riktigt lika tidigt som idag. Någon annan?
    ok. 15.00 , hvis det er snygt väder
  • annas

Medlem
    10 mars, 2006 vid 08:54

Är det ngn som vill ut och leka med mig snart?? Jättefint väder, rätt riktning och vind – kan det bli bättre?

• lina

Medlem
    10 mars, 2006 vid 08:57

klart jag vill! men jag är sämre idag. så jag ska ladda hem film och sura. hehe
    hoppas du får med dig någon kram kram

• jacko

Medlem
    10 mars, 2006 vid 08:59

vart ska du ut?

e det fruset överallt? jag e inte svår på en vattenpremiär, solen skiner och vinden blåser… väldigt mkt roligare än sunkig snökite

• annas

Medlem
    10 mars, 2006 vid 09:06

jag tänkte köra på limhamnsfältet, ribban. Jag går inte i vattnet när det är under 5 grader i luften, sorry, men det är för hard core 🙂

• jacko

Medlem
    10 mars, 2006 vid 09:07

ameeeen…….. det e ju såååå roligt, jag har inte kajtat sen… ja väldigt länge. oktober?

• annas

Medlem
    10 mars, 2006 vid 09:46

jamen då var det ju riktigt varmt, det var t.om. ganska varmt i november-december om man jämför med de -3,4 graderna vi har idag. Tror inte du förstår hur sjukt kallt det är att vara i vatten och vind i minusgrader. Följ med o snökita istället!

• jacko

Medlem
    10 mars, 2006 vid 09:52

äsch så länge man har grajjor på sig och kör hårt så….! å andra sidan så kör jag enbart på abstinens isf, för jag e alltså så jäkla sugen!
    och det e ju lite cred och vara före alla andra i vattnet, visst?

• jacko

Medlem
    10 mars, 2006 vid 10:00

….OM du inte följer med och kajtar på riktigt så måste ni flytta denna tråden te skökite!!!

• annas

Medlem
    10 mars, 2006 vid 10:09

herregud, finns det ens en sån. Jaja, jag tänkte dra till limhamnsfältet, kommer du dit? Är väl där vid 12.

• jacko

Medlem
    10 mars, 2006 vid 10:18

neeee blir det kite(snö el. vatten) så blir det nog näset….

• melker

Medlem
    10 mars, 2006 vid 10:53

Inegen vind nere på limhamnsfältet än. var där nyss o kolla. Lite snö åsså fast hårt så det funkar säkert, när vinden kommer.

• budokai

Medlem
    10 mars, 2006 vid 12:16

är det is i vattnet vid limhamn fortfarande?

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications