Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › FreeStyle Film
- 
		FreeStyle FilmPublicerad av markus77 på 16 oktober, 2004 vid 17:10Nöter ni freestyle? Här får ni alla lite att kolla på. Allt kommer från El Yaque, Feburari 2004. Lite stavfel på tricken men skit i det. 
 Riders: Swedish and internationall..Surf´s Up 
 Markus Ljungqvist S-77
 Skidsport, Fanatic, Simmersails, Arnettetabi svarade 21 år sedan 9 Medlemmar · 19 Svar
- 
			19 Svar
- 
shit fan vilken uppryckning du har haft mackan. 
 hoppas på vind imorrn och måndag så det blir lite ordning på torpet igen.
- 
JOHN_j_RAMBOOGäst16 oktober, 2004 vid 17:40inspererande som fan, grymt!  
- 
Lite off topic men måste få till så jag kan köra Winamp. Jag fick den aldrig att köra i min gamla winamp3-version så jag avinstallerade den och laddade ner winamp5. Den vill inte heller funka utan frågar efter dll-filen MSACM32.DLL. Någon som kan tipsa om en lösning???  
- 
windows media spelare funkerar fint. power-dwd oxå fungerar i ala mina prigram. Mvh Markus S-77 
 Skidsport, Fanatic, SimmerSails, Arnette
- 
funkar i mitt winamp 5. 
 fast min dator är bögseg och får inte igång macen så det laggar som en röv iallafall. har ju sett filmen tidigare iallafall…
- 
Jag är djupt imponerad. Sedan surfet igår har jag tänkt att jag faktiskt har ganska bra koll på prylarna, men de tankarna togs raskt ifrån mig nyss… Sjukt bra surfare! /Robin 
- 
Kan bara hålla med, sjukt bra film & en kanon samling av trick.  Från en som inte fattar hur ni kommer ihåg/håller isär alla trick  //Glenn 
- 
Tack så mycket. Markus S-77.net 
 Skidsport, Fanatic, SimmerSails, Arnette
- 
Upp upp ett par nerladdningar till borde jag kunna få… 
- 
Jag kan ladda ner den en gång till om det gör dig gladare!  /tobbe 
Logga in för att svara.