Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fuel vs. Blacktip ?

• pepa

Medlem
    14 november, 2003 vid 13:19

Jag säger Black Tip, SS-snubbarna säger Fuel. TESTA!!! Ingen kan avgöra vad som är bäst för dig.

• eddie

Medlem
    14 november, 2003 vid 16:48

Svar till:

Nån som seglat båda drakarna i stl. 17
    Vad tycker ni ?
    /Robert

[/ QUOTE ]

Hej… Ser att du är från Rby. Var kitear man i de områdena… jag tänket mot K-hamn till?

• skejtar_henke

Medlem
    14 november, 2003 vid 18:30

har hört att blacktip inte är då bra i större storlekar. tup 17 19 då. har själv en fuel och är nöjd med den..

• hengo

Medlem
    14 november, 2003 vid 18:32

och jag har haft 17 och var hur nöjd som hällst med den!!
    då ska väl tilläggas att jag inte testat blacktip 17, men har ägt en blacktip 2002 som var 16.6 stor, den sööög!
    fast har hört att bt 2002 och bt 2003 skall vara helt olika drakar så det har ju iofs ingen betydelse laugh.gif

• pepa

Medlem
    15 november, 2003 vid 09:42

Men varför ha 02 eller 03 när det finns 04 på Sveriges enda riktiga surfshop? Bara att knalla in i Varberg, fixa kittet, testa i Apelviken och avrunda med Svea Rikes fetaste kebabrulle på Campino. Najs.
    Neilpryde/Cabrinha har förresten jobbat väldigt mycket på de stora storlekarna i vinter, speciellt då för att få bättre bottendrag. Kan dock inte yttra mig än, har inte provat nåt större än 14 (med vilken jag kom trea i Halmstad när det blåste 6-7 m/s och alla andra körde 17-18m2, de kanske har lyckats ändå Cabrinha…).

• kitelife

Medlem
    15 november, 2003 vid 17:26

eller rasa in på ARIS och hämta sin sprillans SS-04 ut och testa i lundåkra (i den fina sydosten som råder för tillfället) och sen ner till Rohdos för den bästa pizzan (om du känner dig modig så provar du en hälften/hälften… den givna efter kite pizzan ; )

//Pan

• psychonauten

Medlem
    17 november, 2003 vid 08:00

Man kitear inte här.. ännu. Men det finns en bra strand bortåt torhamn där det brukar windsurfas. Inte bra på sommaren dock för det e rätt mycket badare där smile.gif

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications