Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Fuerte – live
- 
KnatteGäst25 juli, 2008 vid 08:46
- 
Japp. Maxat runt 33-34 knop, men det var tydligen långt ifrån lättkört… 
- 
Registreringdag idag kl 15.00. Marcus & Daniel har seglat ner var sin utrustning till strippen. 2 km från tältet att gå tillbaka. Dom skall segla ner ytterligare utrustning som sedan packas i container!!!! BRUTALA förhållande….. Fiskebäck, Haga, Varberg rena barnleken mot detta så räkna inte med rekordtider om inte vinden vrider över mer på nord. Annars skiner solen så in i …… och vattnet är varmt och gräsfritt… 
 /LBj
- 
Fick bilderna av Lasse precis. Kommer här: Nina: 
   Snubbe med hatt (Chris Lockwood): 

Team Sweden: 

- 
Mer bilder: Vackert: 
  Snillen spekulerar: 
  Emma som gör något jag inte kan uttala: 
  Slalom 
  Daniel Aeberli, Mr Choco Fins: 
  Antoine: 
  Kort hals? 
  Fot: 
  Jobbigt att bära? 
  Verkar vara en del traskande: 
  Emma traskar oxå: 
  Behövs förhoppningsvis inte: 
  Team SweSpeed: 
  Klistermärken är kul: 
  Macke kan med: 

- 
Bara att kryssa för dom man vill kolla och dubbeklicka på ikonen så får man upp hastigheten i realtid. Grymt med live 🙂 
- 
Markus 27:a, Daniel 35:a (eller 20:e, men det är nog Daniel Aeberli dom menar) 
- 
@Jester 485140 wrote: Markus 27:a, Daniel 35:a (eller 20:e, men det är nog Daniel Aeberli dom menar) Det är ju grymt bra start tycker jag, det är ju inga duvungar som ställt upp direkt. Hoppas de fortsätter i samma anda. En kommentar till bilden med Anders, Daniel, och Marcus… står Anders på en pall eller nått… 
- 
Hejs! Lite bilder från helgen följer nedan. Hann inte lägga upp något igår då jag roade mig med att titta på bilar som körde 0-450 km/h på 4.1 sekunder… Grymt! Kan meddela att Daniel krashade andra repan i första heatet, och har rejält ont i handleden.. Tejpas hårt…   

- 
Kul med livegrafiken. 
 Verkar vara choppigt på slutet, toppfarterna i början är 5-6 knop mer än 500m farten.
 Undra vad Albeau kör på när han kommer upp i 44,6 gps-max.
 /Benke
- 
Det är ett stort vindhål i mitten på banan där det blåser i princip ingenting… Så det gäller ju att ha både rutin och lite flyt för att få på en bra repa. 
Logga in för att svara.