Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Fuerte – live
-
Knatte
Gäst25 juli, 2008 vid 08:46 -
Japp. Maxat runt 33-34 knop, men det var tydligen långt ifrån lättkört…
-
Registreringdag idag kl 15.00. Marcus & Daniel har seglat ner var sin utrustning till strippen. 2 km från tältet att gå tillbaka. Dom skall segla ner ytterligare utrustning som sedan packas i container!!!! BRUTALA förhållande….. Fiskebäck, Haga, Varberg rena barnleken mot detta så räkna inte med rekordtider om inte vinden vrider över mer på nord. Annars skiner solen så in i …… och vattnet är varmt och gräsfritt…
/LBj -
Fick bilderna av Lasse precis. Kommer här:
Nina:
Snubbe med hatt (Chris Lockwood):
Team Sweden:
-
Mer bilder:
Vackert:
Snillen spekulerar:
Emma som gör något jag inte kan uttala:
Slalom
Daniel Aeberli, Mr Choco Fins:
Antoine:
Kort hals?
Fot:
Jobbigt att bära?
Verkar vara en del traskande:
Emma traskar oxå:
Behövs förhoppningsvis inte:
Team SweSpeed:
Klistermärken är kul:
Macke kan med:
-
Bara att kryssa för dom man vill kolla och dubbeklicka på ikonen så får man upp hastigheten i realtid. Grymt med live 🙂
-
Markus 27:a, Daniel 35:a (eller 20:e, men det är nog Daniel Aeberli dom menar)
-
@Jester 485140 wrote:
Markus 27:a, Daniel 35:a (eller 20:e, men det är nog Daniel Aeberli dom menar)
Det är ju grymt bra start tycker jag, det är ju inga duvungar som ställt upp direkt. Hoppas de fortsätter i samma anda.
En kommentar till bilden med Anders, Daniel, och Marcus… står Anders på en pall eller nått…
-
Hejs! Lite bilder från helgen följer nedan. Hann inte lägga upp något igår då jag roade mig med att titta på bilar som körde 0-450 km/h på 4.1 sekunder… Grymt!
Kan meddela att Daniel krashade andra repan i första heatet, och har rejält ont i handleden.. Tejpas hårt…
-
Kul med livegrafiken.
Verkar vara choppigt på slutet, toppfarterna i början är 5-6 knop mer än 500m farten.
Undra vad Albeau kör på när han kommer upp i 44,6 gps-max.
/Benke -
Det är ett stort vindhål i mitten på banan där det blåser i princip ingenting… Så det gäller ju att ha både rutin och lite flyt för att få på en bra repa.
Logga in för att svara.