Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing fundilering.

• fundilering.

Publicerad av donpedro på 19 april, 2004 vid 15:28

Tjenare grabbar, nu e re så att jag har slagit till och funderat igen. Kanske satt jag för länge och tänkte men detta kom jag fram till: Mitt stora problem på tidiga vårar och sena hösta är att händerna blir på tok för kalla för att vara ute och surfa. Då tänkte jag på sälarna som har ett skyddande späck lager, kanske skulle det funka på människor också. Fast i stället för att försöka äta ihjäl sig så kanske man skulle kunna smörja in händerna med något riktigt tjockt och ganska så hårt fett. Man behöver kanske inte smörja in handflatorna så att bommen sticker så fort vinden kommer men kanske på utsidan av händerna.

Vad tror ni?
    Nån som har provat?

supasonic svarade 21 år, 6 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • cicky

Medlem
    19 april, 2004 vid 16:47

Fetaste brudmagneten att komma in med ett 2 cm tjockt lager vaselin på händerna efter surfet tongue.gif

• ian

Medlem
    19 april, 2004 vid 16:54

humm, provat handskar?
    öppna borde ju ha ung samma effekt plus att det blir smidigare.

blir kanske lite jobbigt att ha diskmedel o grejor när d ska ta bort fett frå händerna o grejor.

kanske lite juste kontaktlim o neoprenbitar?

• supasonic

Medlem
    19 april, 2004 vid 17:04

Ta kontakt med din läkare. Han kan injicera ett lager extra fett under huden på handens ryggsida. Det blir lite ”pösigt” men praktiskt. Kanske nån som tänder på det, korvfingrar!!!

.s

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing fundilering.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.