Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Funkar Mölle på Lördag?
- 
Ska köra bort och kolla rekekroken, det är ju bara runt hörnet för mig… och skäret brukar jag kolla om inget annat så är det skoj att fota där nere… 
 Ska du ut själv?T 
- 
Tjena! Jag kollade nyss på DMI och det ser ut som om vinden ska vrida upp lite på nord i morgon lunch och då borde det kunna fungera rikigt bra…då det blåser ”pung” här nu…:laugh: 
 Vi är två från Höganäs som kommer vara i Mölle imorgon fm om det funkar, annars kommmer vi segla på något annat närlliggande spot.Kul om det kommer lite nytt folk och surfar i byggden… //Tobbe 
- 
OregistreradeGäst13 januari, 2007 vid 10:20söndag då? orkan i byarna. får rigga med någon gammal näsduk. men jag gillar inte att köra med boots så det blir nog en god bok. är det något folk i klitter även på vintern? 
- 
Nå, hur var det? Säg att det var dåligt och att vinden slocknade kl 11, jag klara inte höra historier om logga höga murar, när jag kunde ha varit där. 
- 
@bananen 359512 wrote: Nå, hur var det? Säg att det var dåligt och att vinden slocknade kl 11, jag klara inte höra historier om logga höga murar, när jag kunde ha varit där. Tjena! Skulle inte vilja säga att det var dåligt…men inte extremt bra heller. 
 körde mellan 11.00-13.00, 2 timmar med varierande drag i 5,3.
 Var skeptisk i början men planade hyffsat de första 5 svängarna,sen kom det mer vind faktiskt(+sol) fast det var lovat avtagande. Ett tag smått överriggad tillochmed, men vågorna var aldrig mer än gubbhöga i crosson vinkel. (helt ok att hoppa lite)
 Besviken på att vi bara var två st där idag, bättring….
 😉//tobbe 
- 
avtagande i ängelholm också, var ändå ute typ 3H med 5.2 
 i början var det riktigt skoj, lång ifrån sideshore men mycket fart och fina böljor, drar till skäret nu på morgonen – fotografera litta, satsar på ängelholm till 10.00 så får vi se om det är surfbart eller inte, kan ju inte missa en sån här storm, då stänger väll vind gudarna av strömmen till fläktenha ha ha bra tråd, jag är sugen på att testa mölle – arild – rekekroken området i framtiden, idag vlir det värme i boden som gäller… 
 (gubbe?)T 
Logga in för att svara.