Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Fy fan vad denna sport är kul…
- 
		Fy fan vad denna sport är kul…Publicerad av skejtar_henke på 28 december, 2003 vid 21:08Jag ger den 6 stjärnor av 5 möjliga. 
 Jag går upp kl 9 när jag är morgontrött. Det regnar är kallt och man fryser ibland.. Men åker man iväg och tycker det är döskoj.
 Känner sig laddad och bryr sig mindre om att det är kallt.
 Är man inte lite tokig så säg. Trodde inte ens att man skulle bli så fast i kitesurfing.
 ville bara dela med mig lite kiteglädje..Henke skejtare loving svarade 21 år, 10 månader sedan 7 Medlemmar · 12 Svar
- 
			12 Svar
- 
Måste vara någon sorts virus  Det är beroende fram kallande! Det är beroende fram kallande!  
- 
efter 4 år så tröttnar man lite… så njut while it lasts nigga, o börja köra lite vågor för helvete… 
- 
Körde lite vågor i ljunghusen sist, slutade med en simtur på cirka 150 meter för att få tillbaka brädan inte så kul när det blåser 13 m/s och vågorna är 1,5 m höga. Ja jag skall öva på att bodydragga någon gång för jag fick inte rätt på det. Men det var bra träning helt slut när jag kom tillbaks till land.   
- 
Ett gott råd är att använda heelbungies i vågor! jag borde gjort det tidigare! 
 Sen är det självklart att man letar upp sin bräda, blir dyrt annars, tro mig jag vet av egen erfarenhet!
- 
Maui magic har bra! men man kan ta vanliga cykelslangar oxå! funkar det med(bör dock ha skor isåfall), vad jag tycker är viktigast är att inte använda dem i grunt vatten, tradigt om bara ena foten åker ut vid ett fall! 
- 
Svar till: 
 Maui magic har bra! men man kan ta vanliga cykelslangar oxå! funkar det med(bör dock ha skor isåfall), vad jag tycker är viktigast är att inte använda dem i grunt vatten, tradigt om bara ena foten åker ut vid ett fall! [/ QUOTE ]glömde logga inn! men jag är stark förespråkare av heelbungies i vågor! 
- 
finns världen grymmaste biljakt i din antagliga favoritfilm bengt? jag gillar den starkt! 
- 
Håller med det är föregångaren till alla biljakter, sen blir inte saken sämre av steve himself kör, tävlade bla. i Le Mans så, så det är alla tummar upp för Bullit! 
- 
Dessutom så rockar musiken såååååååå jävla hårt i Bullit….Lalo Schiffrin i högform…Trodde det bara var jag som gillade den filmen   
Logga in för att svara.