Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fy fan vad denna sport är kul…

• Fy fan vad denna sport är kul…

Publicerad av skejtar_henke på 28 december, 2003 vid 21:08

Jag ger den 6 stjärnor av 5 möjliga.
    Jag går upp kl 9 när jag är morgontrött. Det regnar är kallt och man fryser ibland.. Men åker man iväg och tycker det är döskoj.
    Känner sig laddad och bryr sig mindre om att det är kallt.
    Är man inte lite tokig så säg. Trodde inte ens att man skulle bli så fast i kitesurfing.
    ville bara dela med mig lite kiteglädje..

Henke skejtare

loving svarade 21 år, 10 månader sedan 7 Medlemmar · 12 Svar
  • 12 Svar
  • patrikol

Medlem
    28 december, 2003 vid 21:15

Måste vara någon sorts virus wink.gif Det är beroende fram kallande! cool.gif

• rambo_johnson

Medlem
    28 december, 2003 vid 21:36

efter 4 år så tröttnar man lite… så njut while it lasts nigga, o börja köra lite vågor för helvete…

• patrikol

Medlem
    28 december, 2003 vid 21:40

Körde lite vågor i ljunghusen sist, slutade med en simtur på cirka 150 meter för att få tillbaka brädan inte så kul när det blåser 13 m/s och vågorna är 1,5 m höga. Ja jag skall öva på att bodydragga någon gång för jag fick inte rätt på det. Men det var bra träning helt slut när jag kom tillbaks till land. tongue.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    29 december, 2003 vid 18:51

snarare lite störd på nått sätt…

• patrikol

Medlem
    29 december, 2003 vid 19:12

Inlägg raderat av patrikol

• nilsson

Medlem
    29 december, 2003 vid 20:05

Ett gott råd är att använda heelbungies i vågor! jag borde gjort det tidigare!
    Sen är det självklart att man letar upp sin bräda, blir dyrt annars, tro mig jag vet av egen erfarenhet!

• patrikol

Medlem
    29 december, 2003 vid 20:08

Ja det är ett gått råd har du provat vad funkar bäst?

• anonym-anvandare

Medlem
    29 december, 2003 vid 20:56

Maui magic har bra! men man kan ta vanliga cykelslangar oxå! funkar det med(bör dock ha skor isåfall), vad jag tycker är viktigast är att inte använda dem i grunt vatten, tradigt om bara ena foten åker ut vid ett fall!

• nilsson

Medlem
    29 december, 2003 vid 20:58

Svar till:

Maui magic har bra! men man kan ta vanliga cykelslangar oxå! funkar det med(bör dock ha skor isåfall), vad jag tycker är viktigast är att inte använda dem i grunt vatten, tradigt om bara ena foten åker ut vid ett fall!

[/ QUOTE ]glömde logga inn! men jag är stark förespråkare av heelbungies i vågor!

• zoolander

Medlem
    29 december, 2003 vid 21:48

finns världen grymmaste biljakt i din antagliga favoritfilm bengt? jag gillar den starkt!

• nilsson

Medlem
    29 december, 2003 vid 22:35

Håller med det är föregångaren till alla biljakter, sen blir inte saken sämre av steve himself kör, tävlade bla. i Le Mans så, så det är alla tummar upp för Bullit!

• loving

Medlem
    30 december, 2003 vid 09:30

Dessutom så rockar musiken såååååååå jävla hårt i Bullit….Lalo Schiffrin i högform…Trodde det bara var jag som gillade den filmen grin.gif

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications