- 
		G-ARC’s linor?Innan jag provar mig fram vore det bra om någon skulle kunna tala om vad det ska vara för skilnad i längd mellan främmre och bakre linorna till denna kiten (mod. G-18)? MVH 
 /E 
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › G-ARC’s linor?
Innan jag provar mig fram vore det bra om någon skulle kunna tala om vad det ska vara för skilnad i längd mellan främmre och bakre linorna till denna kiten (mod. G-18)?
MVH
/E 
E,
I have not measured, but it should work fine on your standard arc bar (you have an 840, right?). I’ve used the same bar on my 1120 and G18.
Dave
What about the lines?
Do you mean that I can switch kite and use the same length on my rear/front lines?
/E
Yes – I mean you can use the same lengths. Just try with your 840 bar and lines just as you use them on the 840. Perhaps just lengthen the depower strap a few cm.
Providing you have good inflation, the G18 will launch OK on a  wide range of depower settings. Just try it in lighter winds the first times and you will be able to get it sorted.
— Dave.   
Ok! it’s done!
Every thing was like you said exept the bar-rekommendation.
Next time I will have a longer one. The responce was too slow with my 840-bar. I don’t use the Peter Lynn. I’m useing a smaller one. Not easy for you to know.
Best regards and thanks.
Erik 
Logga in för att svara.

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser

Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › G-ARC’s linor?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.