Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gammal glasfibermast i Malmö?

• Gammal glasfibermast i Malmö?

Publicerad av hasselgren på 11 februari, 2010 vid 10:16

Hej, lite offtopic kanske, men är det nån som har en gammal glasfibermast, typ från pråm-eran, som ligger och skräpar nånstans i malmötrakten? Om ni vill bli av med den så kan jag komma och hämta, en kompis till mig är radionörd och ska bygga nån hög mast för att sända radio från sitt hus eller nåt och behöver nåt i den stilen…
    Mvh andreas

teamrider svarade 15 år, 8 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • dawwg

Medlem
    12 februari, 2010 vid 17:35

Jag har en som du kan få. Du menar väll dom här gamla från typ 80 talet? I vilket fall som helst så ligger jag inne med en pinne i glasfiber 🙂

• teamrider

Medlem
    14 februari, 2010 vid 19:37

Jag har ett par gamla kolfibermaster som tyvärr legat ute ett tag. Kan de vara av intresse?

Eller – finns det någon annan som är intresserad av dem. Båda är från YES SAILS en 70 och en 100% kol. Har inte exakt koll på längderna men båda är över 5 m.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gammal glasfibermast i Malmö?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.