• henke15

Medlem
    3 september, 2006 vid 08:42

funderar på att dra ner men det är tveksamt om det blåser för mycket. är ju medelvind på 16 typ…. plus att det spö regnar åtminstånde här i mölnlycke..

• tote

Medlem
    3 september, 2006 vid 09:11

Tänkte allt dra neråt senare i em/kväll (4-5). Som det ser ut nu så har jag ingen tillräckligt liten drake…:tongue: Det var helvete vad det brallade i :cool2:

• ols3n

Medlem
    3 september, 2006 vid 09:18

Man e ju riktigt sugen 😀 men tror dock min 10:a foil e för stor :'(… Henke15 bor du också i mölnlycke? Hade ju vart kul att ha nån att samåka med innan jag skaffat körkort iaf 😉 peace

• henke15

Medlem
    3 september, 2006 vid 09:26

ja det verkar ju inte minska precis… surt som fan, har en åtta men tror att till och med den är för stor… japp bor här i mölnlycke å har bil visst skulle vi kunna samåka.

• danielsan

Medlem
    3 september, 2006 vid 09:47

har oxå en tia… går la köra till strax över 15m/s… sen börjar d bli lite scary…

vad e d för ställe som gäller då?

verkar bli lite mindre vid och regn senare idag… typ vid 17 tror jag jag drar ut.,..

• ols3n

Medlem
    3 september, 2006 vid 12:05

Fan va najs 😉 E riktigt sugen på att åka ut idag asså :/ funderar på att testa i Landvettersjön idag 😛 Men om det minskar mot kvällen så kanske man kan ge sig ut på det stora blå 😉

• ols3n

Medlem
    3 september, 2006 vid 12:06

Min tia är dock en foil så den motsvarar en 12-13 LEI kite :/

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
No license details found.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.