Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gbg-surfare som lånade nyckel efterlyses

• Gbg-surfare som lånade nyckel efterlyses

Publicerad av kris på 18 oktober, 2006 vid 09:23

Jag lånade ut en nyckel till dig 3 aug i Sillvik och måste verkligen ha tillbaka den.

Tog aldrig ditt nummer tyvärr men vi har ju setts i Björlanda i herrans många år – du har mitt nummer iaf!
    Har glömt ditt namn också.. Henrik eller Marcus??

Om jag lägger ut en beskrivning så kanske det är någon som kan hjälpa till? Du är c a 20-25, lång, smal. Rätt långt mellanbrunt hår (en Ian med brunt hår typ! :smile:). Ingen freestylenisse, mer slalom/freeride?
    Du har en bror och ni seglade jolle för BKSS från början. Ni bodde i en villa (blå?) nära Zenitgården och jag tror ni spelade hockey för Hisingen. Er farsa hade en röd Volvokombi och jobbade på Volvo.
    I Sillvik var du i sällskap med flera stycken (bl a en tjej som pratade engelska?).

Trodde du var GWC:are men kan inte hitta någon passande i medlemslistan. Du, eller någon som känner dig, borde finnas här på konfen!

/Kris krissurf@yahoo.se

Oregistrerad svarade 19 år sedan 1 Medlem · 1 Svar
  • 1 Svar
  • Oregistrerad

Gäst
    18 oktober, 2006 vid 09:28

Du får din nyckel snarast! 🙂

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gbg-surfare som lånade nyckel efterlyses

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.