Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › GC i sommarr
-
GC i sommarr
Publicerad av erik78 på 19 januari, 2005 vid 11:21Är det någon som har tips på flyg och boende till GC i sommar? Kommer vara där ca 3 v i juli.
surferic svarade 20 år, 9 månader sedan 5 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Hostel i Pozo som förmedlas via Jonas i Cutreshopen, är det absolut bästa alternativet om du åker själv. Boende 5 m från shorebreaket, ok en liten bit från själva bukten, men att käka frukost med havsutsikt e inte fel, dessutom bor du med andra surfare! Är ni fler så hyr en lägenhet i Pozo. Jag tycker att om man ska dit så ska man bo i Pozo, då blir det en hardcore surfsemester.. Fast bil måste men i princip ändå hyra, kan faktiskt vara skönt med vindstilla de dagar man är tvungen att vila…
Ha de gött!
Magnus W -
Tack för tips! Hittar man lägenheter på plats i Pozo eller bokar man innan man åker?
/E -
Jag har åkt med fritidsresor ett par gånger, de tar med utrustningen för 800. Boende fixar du genom att maila info@cutre.com, de ordnar även med bil som plockar upp dig på flygplatsen (de kan även hämta dig själva om du inte tänker ha en bil). Även fritidsresor kan ordna med bil för liknande pris/standard.
/adde
-
Kan bara hålla med Magnus, helt ok att bo hos José (stället som Jonas fixar). Fint vågsurf direkt utanför köksdörren.
-
Svar till:
SurfEric Maj 2004.
[/ QUOTE ]
Tja Erik! Ska dit en vecka i Maj.
Funderar på att ta med paddelbrädan också. Vart surfar du på bilden?
Jag är rätt kass på surfing, men förhållanden som de på bilden skulle passa mig som handsken. Vet du några andra ställen med liknande förhållanden? Gärna inte för crowded bara för då brukar jag bli utan vågor.//Larry
-
Ahhrgg…
Vyn från köksdörren i Pozo
Fan va sugen man blir
Det måste bli en liten kaosvecka
i Pozo i sommar!
Magnus W -
”Nessie74” stod och fotade i Josés hus mitt i Pozo. Annars brukar Mosca point nån km norrut bjuda på riktigt bra surf.
Ännu en bild från Josés uteplats…
Logga in för att svara.