- 
		Getskär måndagÄr det någon som ska dit på måndag ? Mårten eller Fredrik kanske, det ser ju ut som det ska blåsa kuling. Funkar västlig vind där ? 
 Jag har aldrig surfat där, bara på tollenäs och där ska det ju vara sydväst.
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Getskär måndag
Är det någon som ska dit på måndag ? Mårten eller Fredrik kanske, det ser ju ut som det ska blåsa kuling. Funkar västlig vind där ?
Jag har aldrig surfat där, bara på tollenäs och där ska det ju vara sydväst.
kuling är nog lite häftigt för mig men tar det inte förmycket tittar jag ner!
Du vill nog ha syd-väst på Getskär annars blir det duktigt byigt. Kan ju vara lite jobbigt i kuling.  
Fast i väst funkar ju annars Varekil men jag vete fanken om jag är sugen på den launchen i kuling. Brrrr.
Fast man får väl se hur sugen man blir när vinden kommer.
Annars ska det bli NV på tisdag och jag funderar lite på att testa en möjlig spot som heter koskär. Den ligger precis brevid Fiskebäckskil och är väl inte sädår jätte-safe men den borde iaf fungera hyfsat i nordliga vindar.
Annars blir det en åktur ner till Varberg istälelt kanske.
/Kaj(Tech)
Tjena ! skulle man kunna få en vägbeskrivning till Varekil tack.
Logga in för att svara.

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser

Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Getskär måndag
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.