Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Girls gone Wild! Film
-
Girls gone Wild! Film
Publicerad av patrikol på 15 maj, 2005 vid 00:11Lite inspiration in för sommaren! Tjejer som kitear inte heltfel eller?
matthias svarade 19 år, 12 månader sedan 11 Medlemmar · 22 Svar -
22 Svar
-
så är det jag vill se stränderna i sommar!! vore grymt att hitta en tjej som håller på, känns som om hälfen redan är vunnet då
i stället för att leta upp en man måste få intreserad av sporten..
-
hmm.. jo det hade varit jevlit skönt att hitta ngn som redan åkte. bara hon inte är för bra. . fand et e svårt att få vissa tjejer intresserade kan jag intyga.. bättre o ta dem som står på stranden och är intresserade o bjude dem på gratis kurs.. bra första dejt
-
Hittar man ingen tjej som redan kitar, så gäller det att man har rätt övertalningsförmåga…
För tips å råd, fråga mrmille… Han lyckades att övertala mig…
/C
-
vill man verkligen att hon ska surfa då? e ju bättre hon håller på med fågelskådning eller nåt så hon står på stranden hela tiden.
-
Svar till:
Varför ska bara ni ”grabbar” få ha skoj!?!
[/ QUOTE ]
För att det är vår lott i livet. Bara att du vänjer dig
-
Svar till:
För att det är vår lott i livet. Bara att du vänjer dig
[/ QUOTE ]
Stryk på könet ska du ha!!! De va ju du som övertalade mig, så tack…!
-
Hehe.. de fleste jenter som kiter vil egentlig ikke ha en gutt som kiter heller, for med kite-egenskapene kommer også livsstilen surf og boms, og en surfeboms er alltid klar for en flørt. Ergo: man kan aldri lite på en kiteboms..
Alle som ikke samtykker er herved invitert til å bevise det motsatte
Logga in för att svara.