Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Gisela Pulido Borrell – 9 år
- 
Vad har din apa för hemadress Backe, jag skickar mina komposterade jordnötsskal till din monkey på momangen! 
- 
Åhh! Ursäkta miiig. 
 Givetvis är hon upp över öronen glad. För är man 9 år så vet man exakt hur mycket fyrskiftsarbete det krävs för att få ihop det till en respektabel utrustning och resande.
 Det är sånt vi lär oss när vi är sådär en sju år.
 Att jag inte tänkte på det.
 Och tänk att få umgås med familjen plus en massa främmande människor hela tiden. Slippa en massa jämnåriga kompisar som bara mest är jobbiga och sådär barnsliga. Nä bli vuxen fort.
 Se bara på Mikael Jacksson. Rik, kompetent och socialt begovad.
 Fan vet om vi inte ska införa barnarbete här i Sverige så vi alla har råd med ett eget nöjesfält när vi är en si så där 35 år.
 Konstigt att det inte fungerar i Pakistan?
 Ändå kostar en Persisk matta flera tusen.
 Jaja de slösar väl bort allt på godis dom små liven./E 
- 
Tycker kitesurfing är lite extremt för en 9åring, med tanke på riskerna, speciellt när man väger så lite som hon måste göra. Farsan kanske har bra försäkring och försöker ta kål på ungen, va vet jag  
- 
Bra tipps där! 
 Det ska jag skriva upp.
 Någon som vet ett villigt försäkringsbolag?
 …eller nä.
 Tänk om kiten går sönder när ungen smackar in i piren.
 Även om det är 700 :- på begagnatmarknaden så är det ändå 700 :-. Kanske kan låna en… hm… det kan fungera.
 Jo! så får det bli.
 Ett försäkringsbolag då. Någon?/W (Brukade skriva något annat än ”/W” där men det har aldrig stämt, hör ni det, glöm, glöm…) 
Logga in för att svara.