Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Gislöv bilder
-
SamHansson wrote:jag har den, lämnar den till ludde eller hugo då.
-Ludde jag har en 6:a eller 9:a (vet inte vilket) Wave som inte är min.
Sen saknar jag en 12: RippEHr, har du den?E det en vit och blå 6 är den min och är det en rgnbågsfärgad 9 e det min!
-
Eklov wrote:mmm…va trevligt!
saknar redan luddes grill och hugges mumsiga burritos… tack!
Ja, tack pappa Hugo för riktigt smaskens mat och Ludde för att ha koll på grillen! -
Jäckligt härliga bilder… Vill tacka alla för ett super sällskap… Var ju helt kanon fast man inte fick surfa ett smack. Och Hugo dina burgare var ju bara för jävla goda…
-
jag också, tack tack alla! gott mos va de!!!!! och goa hamburgare
-
jonaish wrote:fick alla bra P-plats ?!?!? lr ?
så jävla fett va de asså…
var var du din lilla fegis, vi väntade på att du skulle krypa fram
-
JOnaish du är så körd om du skulle dyka upp hahhaha ojojoojojoj
-
som jag skrev i ”Lite bilder från Gislövshammar” tråden
HugeO…
När du skulle ut första gången å kita på lördagen,,så tänkte jag baaa…
”va fan ska han ut på stenarna å göra”
sen så fatta du att man fick starta från strandenSen gick jag förbi dig när du stod vid din bil å snacka med någon å visa skadorna på din vågbräda … hahaha….. aaaj.. din vågis såg inte så rolig ut.. körde du upp på land med den lr ”??
….sen såg jag ludde oxå åååå några till
-
Men du vågade dig inte gå fram o hälsa? hehehe… finns ju inte ens ord.
Sluta förpesta denna tråden är du snäll så kan vi som hade det trevligt tillsammans snacka lite om gött det var istället. -
Thought I would post a few pics from behind the scenes… for all of you that were there 🙂
I had a great weekend in Tarpaulin, thanks for the great company. I look forward to the next weekend we all run off together!.
Tony
-
gh0st wrote:Men du vågade dig inte gå fram o hälsa? hehehe… finns ju inte ens ord.
Sluta förpesta denna tråden är du snäll så kan vi som hade det trevligt tillsammans snacka lite om gött det var istället.Ååååå…… att du orkar
vad har jag förpesta med ??
-
Fattar inte varför ni parkerade uppe i vid vändplatsen när det stog en skylt om parkering på gärdet. Sen drar ni igång grillen däruppe och bärsar på kvällen. Skulle inte bli förvånade om vi blir bannade från Gislöv pga er.
Eftersom det är en privat vägförening har de rätt att sätta upp en bom.
-
Oscar wrote:Fattar inte varför ni parkerade uppe i vid vändplatsen när det stog en skylt om parkering på gärdet. Sen drar ni igång grillen däruppe och bärsar på kvällen. Skulle inte bli förvånade om vi blir bannade från Gislöv pga er.
Eftersom det är en privat vägförening har de rätt att sätta upp en bom.
stod ingen skylt när vi kom på fredagen kompis! du får helt enkelt vara ute i bättre tid nästa gång så du slipper asa ditt gepäck så långt… Gislövsborna var väldigt trevliga och sa inte nej till en bärs på kvällen!
-
det är sant de som hugeO säger !!
HugeO säger:
”du får helt enkelt vara ute i bättre tid nästa gång så du slipper asa ditt gepäck så långt”
precis.. är man i tid till lektione så får man bra plats 😀
nästa år blir de kanske gärdet för ALLA.. lr så får kanske du Oscar parkera där uppe 😉
-
Jo jag vet att de är jävligt schyssta och tycker det är kul att vi kommer. Tror inte de hade tyckt det var lika kul om de sett hur jävla mkt skräp som jag och andra plockade upp (nere vid vindsurfingbreaket tyvärr…). Min åsikt är bara att vi ska hålla en jäkligt låg profil när vi kommer dit och se till att lämna stället som det var när vi kom.
Logga in för att svara.