Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Gislöv bilder
-
jo du ska ha ett stort tack för att du ville plocka upp skräp å så!!
att kitare å windsurfare blir bannade från Hammaren kommer nog inte att hända..kanske om de blir naturreservat lr så..
för så länge bonden får in lite pengar på de här så är han oxå glad 😀
förra året va de lite problem med parkeringen å så… vi kan ju säga att det blev rätt så mkt bättre i år !!
i år va de problem med skräp å så.. kanske nästa år är det problemet oxå borta….
de får vi iaf hoppas på!! 😉
-
Jonaish Jag vill tacka dig för en kanon helg… Vi hade skitroliga samtal om dig.
Har nog inte haft så roligt på länge… Tänka att man kan ha så mycket åsikter om en snubbe som man bara har sett gå förbi med sin Windsurfingbräda. Du vet väl själv om att detta är ett KITE FORUM… eller? -
Krillan82 wrote:Jonaish Jag vill tacka dig för en kanon helg… Vi hade skitroliga samtal om dig.
Har nog inte haft så roligt på länge… Tänka att man kan ha så mycket åsikter om en snubbe som man bara har sett gå förbi med sin Windsurfingbräda. Du vet väl själv om att detta är ett KITE FORUM… eller?bara så du vet krillan så va det INTE JAG som gick förbi med windsurfing saker 😀 Moooahahhaaaa…;)
de va ju roligt att ni hade så mkt åsikter om mig 😉
jo tack.. de vet jag nog 😉 va det din ”lunarstorm” tröja som låg kvar i gräset ??
-
Detso Bättre… Hur låter detta Alla vet vem han är men ingen her sett honom…
Han heter Jonaish
Vilket legendariskt litet spööööke du e… -
hahahaaa……de e lungt….nöjet är helt och hållet på min sida 😉
fler åsikter om mig ?? 😉
ska försöka bättre mig å inte skriva så mkt skit…!! här
-
Låter super bra… Och en annan bra ide´ är kanske att hålla dig till windsurfingforumet eftersom DU windsurfar… Eller med allt ditt jäckla skitsnack så finns det ju Lunarstorm och varför inte Aftonbladets chatt… Håll dig till det så hittar du säkert fler likasinnade…
-
haha…
nä du… jag trivs jätte bra här med dig 😉
eftersom vi är så likasinnade….
-
OKEJ… krillan82 mfl… det var mig ni såg när ni satt i ert basecamp…jag och jonas är bröder tilloch med Tvillingar. men tycker själv vi inte är lika, men men …
och jag är en STOLT WINDSURFARE -
Quality photos as normal from you guys… check this one out… Jonaish with a handbag!!
-
HAHAHAHA men okej, fatta det är jag och lägg inte ut bilder på mig tack.
MVH/jonas bror, Love -
that’s my brother ( LoLve ) and not ioNaish 😀
wrong guy ffs
EDIT.. ask Ludde if he remember me…. a green peak sweater
-
lol not a bad guess for a guy from Scotland though.. heh heh… fits your profile mate.
-
haha the gay twins of Tarpaulin but remember its ok to look gay when wearing your Ferrari t-shirt on a race weekend…
Logga in för att svara.