Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Gislöv bilder
-
Oscar wrote:Jo jag vet att de är jävligt schyssta och tycker det är kul att vi kommer. Tror inte de hade tyckt det var lika kul om de sett hur jävla mkt skräp som jag och andra plockade upp (nere vid vindsurfingbreaket tyvärr…). Min åsikt är bara att vi ska hålla en jäkligt låg profil när vi kommer dit och se till att lämna stället som det var när vi kom.
det e tur att du komemr här o klagar vi var först på plats och frågade om det var okej att stå där och det fick vi.. så de e väl bara ditt lilla problem att du kom försent.. och vad gäller skräp så lämna kitesurfarna inget skräp efter sig medan vindsurfarna skräpade ner jevligt mycket. -
yeah besides, the locals like to watch the kitesurfers more than the windsurfers : )
-
Åh vad coola ni är, varför vinkla mitt inlägg som ett påhopp på kiting och er som stod parkerade där? Jag menar bara att vi ska vara jävligt rädda om Gislöv, rätt vad det är så kommer någon att störa sig på oss, så jag tycker bara att det är bra att hålla en låg profil från början.
-
Oscar wrote:Åh vad coola ni är, varför vinkla mitt inlägg … blabla
välkommen till kiteforumet
Logga in för att svara.