Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Gislöv levererade…
-
Svar till:
Tyckte danskarna regerade mest på vattnet, här Lars Gren som laddar på en fet aerial:
[/ QUOTE ]
äntligen lite kvalisort! GÖTT oSE
-
lite med Chrilles kamera, dom fixar väl snart, Mathieu tog några sjyssta pics.
Men jag vet att Mackan Boham sitter o trycker på ett par riktigt fina dom får vi väl aldrig se

-
Nån som har några bilder på mig? Rött ICE utan segelnummer…tacksam för allt även om det är tokspolning med masttoppen i ögat…

Maila dem isåfall till oscar[at]linsurf.com
-
Jag hänger väl på. Gult North Voodoo-segel. Har skummat ”incoming” men inte hittat något. Hittade några dock, men ju fler desto roligare!
patrik[at]lind.gs
-
Linslusar!
(Jag är bara avundsjuk på er som var där)
/Gammelsmurfaren
-
Har äntligen uppdaterat min hemsida med bilder från Gislövshammar http://www.surf.exponering.se och upptäckte att Kristofer Living och Markus Bohman är något ”överrepresenterade” i bildmaterialet, men det märktes ju att de visste vad de sysslade med!

Kan detta vara du Oscar?
-
Grymt C_C!
Kan man lirka loss IMG_5921 och 6040 I fullformat?
-
Eftersom du levererade WaveClassic-musiken till mig så ska vi kunna fixa dem i fullformat! Skickar dem ikväll eftersom jag inte har dem på jobbet.
Har fortfarande inte kunnat smälta hur bra det var i Gislövshammar! Inte varje dag man får rida sådana vågor i Sverige?!
-
Väldigt najs galleri, måste jag säga! Fasen, varje bild (till å med på kossorna) var sevärd!
Denna våg säger ju en del om ställets klass, skulle vara klart trevligt att åka runt lite mer i Skåne!

Logga in för att svara.