Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gislövshammar

• Gislövshammar

Publicerad av anonym-anvandare på 12 september, 2005 vid 12:31

det fanns lite saker kvar i Gislövshammar efter alla surfare å kitare bla sele lina, fena, skruvmejsel, våtdräkt skor, spännband och en jacka

om någon vet vems sakerna är så finns dom kvar smirk.gif

jonaish svarade 20 år, 1 månad sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • johanc

Medlem
    12 september, 2005 vid 18:42

Men ingen vet hos vem eftersom du inte är registrerad eller har lämnat nån kontaktinfo….

wink.gif

Johanc

• lolve

Medlem
    12 september, 2005 vid 19:10

han heter ”jonaish”(han glömde logga in) och bor på gislövshammar .. och de ligger vid brevlåderna..

• anonym-anvandare

Medlem
    13 september, 2005 vid 12:54

Hej, vilken dag! Jag glömde min jacka. En gråsvart skidjacka med broderat ”RADIO MATCH” – emblem på armen.Jag finns på ola@radiomatch.com eller 0708-676690. Tack på förhand.

Måste bara passa på att säga tack till ortsbefolkningen för enorm förståelse för invasionen i helgen. Vilken vänlighet. Hoppas alla tog med sitt skräp hem…

• jonaish

Medlem
    13 september, 2005 vid 13:27

heej

tyvärr så sågs din jacka sist i söndags kväll sen på måndagen när ja kom hem efter skolan ca 14:15 fanns det inte kvar. Samma med skruvmejselen och sel bandet.
    Men jag har frågat runt här nere om någon har sett den men tyvärr. ja vet inte om någon kompis eller någon annan har tagit den och sen ska ge tillbaks den till dig eller så men ja ska fråga mer här nere å hålla ögonen öppna för det är irriterande när saker åker bort frown.gif/// jonas

Airstunt_@hotmail.com 0768941728

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications