Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Gislövshammar
- 
		GislövshammarPublicerad av zoffe på 28 oktober, 2006 vid 15:47Är det nogon som tror att det kan bli bra i Gislövhammar imorgon?Man är ju lite sugen,men har en bit att köra.:wink: nisse-turbo svarade 19 år sedan 12 Medlemmar · 22 Svar
- 
			22 Svar
- 
Funderade på en vansinnesfärd ner dit imorse… 10-12 m/s NO borde gett minst gubbhögt på eftermiddagen. Fan man skulle ha kört ner… 😛 
- 
Du borde ringt mig… jag hade hänkat! Efter fredagen går jag med på vad som helst. 
- 
Ojj Ojjj…va ni missa.. Jag har lite bilder på alla danskar som var här…(mer danskar än svenskar iaf) å Lars de va några jävulskt stora vågor idag !! 
- 
OregistreradGäst29 oktober, 2006 vid 16:46Hej Jonaish Hvor kan jeg se de billeder du har taget… På forhånd tak Tommy Danmark 
- 
Basse wrote:Du borde ringt mig… jag hade hänkat! Efter fredagen går jag med på vad som helst.Ville inte ringa och störa så tidigt på morgonen. Men nu vet jag tills nästa gång! 🙂 
 Visa bilderna då Jonäss!
- 
Nu ska jag ut å sniffa polyerster… Men bilderna kommer senare ikväll 😉 
- 
Hallå alla! Jag har laddat upp ett gäng bilder från Gislövshammar idag. Finnes fler i mitt privata album… ( http://0108dev.surfzone.se/pp/showgallery.php?cat=500&ppuser=2663 ) Här kommer ett litet smakprov 
- 
Jaha. Nu har ”Padster” lagt ut bilder från dagens Gislöv på galleriet! Massiva logo set! Helvette att jag inte drog ner! 🙁 ..oj du hann före, Padster… 😉 
- 
Ja, det här går ju inte att bråka med… jösses, nice!!!  Gislövs står på listan över nästa års ”måsten”, helt klart! 
- 
Hade man haft lite ork kvar efter Torö så kanske… Det Gislövs hammar saknar i kraft och form, jämfört med Torö, tar G h igen vad det gäller längd. Är det tillräckligt stort kan man rida alla tre sektionerna och få ihop åtminstone en 8-9 botten-/toppsvängar. Check! Rullsand 
 Torö
 Gislövs hammar
 Vilshärad
 Lejet
 Apelviken
 ÅsaMåsten! Väddö/Mats väg 
 Trollskogen
 Ålebäck
 Grönhögen
 Skånska sydkusten
 Dogge
 RingenäsDet kommer / Patrik 
- 
Jag säger bara en sak – Gotland!! Där kan du lägga till en del, ähum. 
- 
Shit, jag visste att jag hade glömt något. Check! Ljugarn Måsten! Resten / Patrik 
- 
padster wrote:Hallå alla!Jag har laddat upp ett gäng bilder från Gislövshammar idag. Finnes fler i mitt privata album… ( http://0108dev.surfzone.se/pp/showgallery.php?cat=500&ppuser=2663 ) Hoppas du fick ett par feta putte, å inte bara stod bakom kameran 🙂 Nästa gång man är hemma så måste man segla gislöv….inget som går upp mot babordsegling hemma! 
Logga in för att svara.