Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Gislövshammar
- 
NU KÖR VI GUBBAR!! Mer bilder på http://0108dev.surfzone.se/pp/showgallery.php?cat=500&ppuser=5799 Sen har jag ca 20-30 st till, men dom här blev bäst iaf 
- 
Jojo! 
 Som du ser på bilderna så var det inget vidare, hahahahahaha!
 😀 Lite svalt om händerna men grymt fint!
 /Magnus
- 
Jag var ochså där fan det va roligt, men det är lika tråkigt att gå iland eller?.Men lite får man tåla när man får sånna vågor. 
- 
Lars_K wrote:Funderade på en vansinnesfärd ner dit imorse… 10-12 m/s NO borde gett minst gubbhögt på eftermiddagen. Fan man skulle ha kört ner… 😛Jag bjuder på lite vind på onsda, så du oxå får leka i gubbhöga vågor 😉 
- 
Ska bli rätt kallt på onsdag, runt 0. Så du får allt bjuda på lite varmt kaffe och kauga också! Fast det blir säkert sitta och jobba för min del, tyvärr… 😛 
- 
Va sitter du å säger pojk!! Du tänkte väl inte jobba en sån här dag, när de blir bra me vind å allt!! 
- 
Livets ironi. På släktmåste i Skåne. Vaknar på morgonen och tittar ut genom fönstret. Jo Östersjön var på lekhumör. Tog en tur ner till G-hammar och kollade läget. Såg fint ut. För en gångs skull var det suverän tajming i tillvaron. Enda problemet var väl att en skada satt kroppen ur surfbart skick, men nästa gång så… 
Logga in för att svara.