Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Gisslöv på måndag?
Taggad: freestyle, våg, våg freestyle
- 
		Gisslöv på måndag?Publicerad av emilvikingstrand på 24 september, 2010 vid 09:09Någon som ska dit? Har aldrig seglat där så det hade varit najs om man inte var själv på stranden. snuffe svarade 15 år, 1 månad sedan 14 Medlemmar · 15 Svar
- 
			15 Svar
- 
Finns det kineser i kina? Du lär inte få så många svar på din fråga, lite av en tradition här numera, skulle jag vilja säga. 😀 
- 
[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=58BqmTjuQMA&feature=related”]YouTube – fight like a girl club (fight club parody)[/ame] 
- 
Hade var jävligt fin om man fick va där själv skulle ja tycka. 
- 
aa de kanske stämmer haha ! 😀 inte så kul o surfa själv dock !!!! 
- 
Svedalas mest kända secret:D Fan att jag måste jobba…men…#harkel#…jag tror jag blir förkyld,shit… 
- 
Om inget drastiskt ändrades under förmiddagen så missade du inget. Jag ”hängde på låset” i morse och blev riktigt besviken. För mycket N, små vågot och lä i viken.. Bara att köra hem igen.. 
- 
Blev bättre under dagen… fick en helt ok dag till slut… gick upp vid tre… 
- 
Om man hade problem med för mycket nord var det bara att segla 100 m upp. Minst lika bra vågor och konstant bra vind ända in till stranden 🙂 Lär funka på rak nord också. 
- 
Och idag går det nog av friskt lite norrut. Skulle vara spännande att höra om någon kör där. Stenhårt ställe, tom Martin Lundgren tvekade i shorebräjket sist.  Btw fick jag precis sikttrista besked av läkaren. Foten skall opereras akut idag, så c u all nästa år 
- 
Fan amputera skiten och släng på ett träben så du kommer på vattnet igen! Ärligt, häng i så kör vi järn ihop i vår! Det kommer bli mer episkt än någonsinn, det känner jag på mig! Så länge vi slipper segla ovanstående spot. 
Logga in för att svara.