Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › GissLOVE
- 
		GissLOVEPublicerad av dalen på 24 mars, 2007 vid 17:07Rätt gott idagh sourra svarade 18 år, 7 månader sedan 15 Medlemmar · 20 Svar
- 
			20 Svar
- 
shitt va nice, skulle tagit mig dit idag, men var för lat… men i draget var de skit bra på morgonen mellan 7.30 – 11.00. så jag e ganka mätt jag med:grin: 
- 
fan! längtar ju nästan lite till sverige när man ser d där! 
 Gött!Encuentro levererar vågor också, så ni vet. 
- 
Sam you big F?cking poser, that looks like a pic from a catalogue!! Hows the new board riding?? 
- 
Yes! Encuentro e fint…vi saknar bara vind och sol för tillfället:( 
- 
Man skulle varit på plats igår ser det ut som. Attans att det stod kneg på schemat. Var i Borrby idag, men disigt och lite dåligt med vind. Robban rockade på sin skim som vanligt och jag slog till med ett par anonyma board-offs. Kase höll i gluggen o jag blandade råvarorna. 
- 
skumt, bilderna kommer inte upp. va rätt så grått ändå så va fan.. 
- 
Tack för i dag gubbar, fan! Man skulle ha gått ut med 12’an direkt kanske! Vafan är det med bild 
- 
Tack för i dag gubbar, fan! Man skulle ha gått ut med 12’an direkt kanske, funka precis med 1o’an! Vafan är det med bild skiten, de går ju inte att ladda upp….. 
- 
Mjukvaran sorterar automatiskt bort bilder som det är för lite vårkänsla i nu när vi har bytt till sommartid. Vi får lägga upp bilder nästa gång istället. 
 Tack för idag nu ska jag ha petting med min nya fina afrikanska vågbräda.
Logga in för att svara.