Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Glöm inte STORA BYTARDAGEN i Göteborg Lördagen 4/5

• Glöm inte STORA BYTARDAGEN i Göteborg Lördagen 4/5

Publicerad av anonym-anvandare på 2 maj, 2002 vid 06:33

Göteborgs Windsurfing Klubb och Varbergs Vindsurfing Klubb bjuder in till STORA BYTARDAGEN i Fiskebäck, Göteborg, nu på Lördag 4/5, med tillhörande Grillparty.
    Senare på kvällen blir det röj på BITTER BAR i Göteborg.

KOM OCH KÖP, SÄLJ, BYT DINA SURFPRYLAR, GRILLA OCH PARTA!!!

Kolla även in på vårt nya riggdäck i Fiskebäck.
    http://www.gbgwindsurfing.com/
    Leta i kalendern…

MVH:

Staffan Jaktling, Kassör GWC…

dannew svarade 23 år, 6 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    2 maj, 2002 vid 10:26

• surferboy

Medlem
    3 maj, 2002 vid 18:29

Dags att påminna! Missa inte chansen att fynda och inte minst att träffa likasinnade. Glöm inte något att grilla samt dricka. Vi drar igång partyt direkt efter marknaden slutar!! Vi har fixat partytält, bord och stolar.

/Gustav sekreterare GWC

• q-lobo

Medlem
    3 maj, 2002 vid 18:51

jag tar med mig senapen om du tar med dig korven…

• dannew

Medlem
    6 maj, 2002 vid 08:02

I lördags var kanske inte vädret på topp men väl humöret. Flera kom till GWCs bytardag. Många fina segel såldes. Exempel var North Sails 5.4 Style 2000 för ynka 1500 pix (nypris strax under 5.000:-), Voodoo 2000 för 1.000pix mm. Billigast var Hood Sails, pris = GRATIS!. Funderar man på att börja segla så fanns massor med bra alternativ kring 200-500:- st, och då var det inte bara segel. Fin grill också. Missade tyvärr partajet men det höll på till 04.00 hörde jag….

Tack GWC för ett bra initiativ! Ser fram emot nästa bytardag.

• dannew

Medlem
    6 maj, 2002 vid 08:02

I lördags var kanske inte vädret på topp men väl humöret. Flera kom till GWCs bytardag. Många fina segel såldes. Exempel var North Sails 5.4 Style 2000 för ynka 1500 pix (nypris strax under 5.000:-), Voodoo 2000 för 1.000pix mm. Billigast var Hood Sails, pris = GRATIS!. Funderar man på att börja segla så fanns massor med bra alternativ kring 200-500:- st, och då var det inte bara segel. Fin grill också. Missade tyvärr partajet men det höll på till 04.00 hörde jag….

Tack GWC för ett bra initiativ! Ser fram emot nästa bytardag.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications