- 
		Glömd sele!!Har glömt min hängsele i Fiskebäck för ett tag sen, en blå/svart Gaastra race, har du hittat den? maila eller ring mig….vore skönt att slippa köpa en ny… Swe101@hotmail.com 
 0701-709310
 //Martin
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Glömd sele!!
Har glömt min hängsele i Fiskebäck för ett tag sen,
en blå/svart Gaastra race, har du hittat den? maila eller ring mig….vore skönt att slippa köpa en ny…
Swe101@hotmail.com
0701-709310
//Martin  
North Sails Freeride sele upphittad i Fiskebäck. Återfås mot beskrivning. Ring Björn på tel 0706-962782 eller 031-919258 North Sails Freeride sele upphittad i Fiskebäck. Återfås mot beskrivning. Ring Björn på tel 0706-962782 eller 031-919258
Du är inte den ända..Verkar vara nåt lokalt de där att glömma selar i Fiskebäck.. 
Jag tycker det verkar riktigt konstigt att alla gånger som någon skriver på konfen att dom glömt något så e det i Fiskebäck.. vi göteborgare verkar riktigt duktiga på det. Någon som har en förklaring??
Jag tror att det är för att ni får surfa så mkt vilket leder till att ni blir såpass psykiskt trötta att ni glömmer saker. Vi Stockholmare får sällan surfar vilket medför att bilen sällan töms på grejer vilket leder till att vi inte glömmer saker.
Logga in för att svara.

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser